סוכלה הברחת סמים: שתי תושבות אילת נעצרו בראשית השבוע בנמל התעופה בן גוריון לאחר שחזרו מחו"ל עם שמונה ק"ג קוקאין במזוודות, כך הותר לפרסום היום (שני). בחיפוש ובשיקוף שבוצעו נמצאו החומרים האסורים שהוסלקו במזוודות. את החשודות תפסו חוקרי ימ"ר תל אביב שקיבלו מידע מודיעיני אודות הברחת הסמים לישראל וארבו בנתב"ג לשתיים עוד לפני שנחנו בישראל.



השתיים, אמהות חד הוריות לילדים, הובאו לחקירה במשרדי ימ"ר תל אביב בסיומה שוחררה אחת מהם בתנאים מגבילים ואילו מעצרה של השנייה, הדומיננטית יותר, הוארך בארבעה ימים, אז מתכוונים בפרקליטות להגיד נגדה בלבד כתב אישום. מחקירת המשטרה עולה החשד לפיו החשודה המרכזית, חני אליהו (34) היתה זו שהסליקה את הסמים במזוודות וכל זאת ללא ידיעתה, כך מסתמן של חברתה ושותפתה לטיול. עוד מעריכים במשטרה כי החשודה המרכזית "ניצלה" פרק זמן שבו חברתה לא שהתה במחיצתה כדי להסליק את הסמים לפני שעלו למטוס חזרה לישראל.




שמשה כבלדרית בלבד


השתיים חזרו ארצה מגרמניה אולם בידי המשטרה מידע לפיו מקורם של הסמים הנו מדרום אמריקה. יש לציין כי מדובר בסם ששוויו בשוק נאמד בכחצי מיליון של לק"ג, כלומר שווי הסמים שנתפסו במזוודות מגיע עד לכארבעה מיליון שקלים.



עוד יצוין כי במהלך החקירה עלה כי החשודה המרכזית כבר יצאה מהארץ מספר לא מועט של פעמים, מה שמעלה את החשד כי היתה מעורבת בעבר בהברחות מסוג הזה. עוד ידוע לחוקרים כי הסם לא היה מיועד עבור החשודה המרכזית וכי היא שמשה כבלדרית בלבד בהובלתו מגרמניה לישראל.