דנה ספקטור ורן שריג עוקבים ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" אחרי תמר (שם בדוי), שקיימה יחסי מין עם גבר בן 40, שלפי החשד תיעד את המפגש ביניםה והפיץ סרטונים ותמונות סקס בקבוצות וואטסאפ, שהגיעו גם לאתרי פורנו ברשת האינטרנט. "אתמול, כשנכנסתי לאתר פורנו בשביל לבדוק אחרי שלושה שבועות, גיליתי ששוב חזרתי להיות באתרים", סיפרה היום (שלישי) לצמד המגישים, לאחר שניסתה להוריד את הסרטונים כמה פעמים. 


"פניתי למשטרה, זה עדיין שם והם לא יכולים להסיר את זה מעכשיו לעכשיו. שאלתי אותם אם אני צריכה להשלים עם העובדה שתמיד יהיה איזה חלאה שיעלה את הסרטון לאתרים ולא הייתה להם תשובה בשבילי. גלעד האן עזר לי להסיר את הסרטונים בעבר, אבל שבוע לאחר מכן מישהו העלה את זה עם שם משתמש אחר, והצפיות הן מטורפות, בכל פעם 20 אלף צפיות. הסרטון הגיע גם לטלפון של החבר של אימא שלי, חברים שלי ראו. ברגע שאני יודעת שמישהו צפה בזה אני מתרחקת, קשה לי ליצור קשר עם אותו בן אדם, מה שגרם לי ממש להיות מנותקת חברתית. וזה בכל מקום, בכל וואטסאפ, זה נשלח כמעט בכל קבוצה, ומי לא נכנס לפורנו. אולי אני צריכה לקבל את זה שתמיד זה יהיה שם".

"יש כיום מודעות לאונס ולהטרדות מיניות, אבל להפצה של תמונות וסרטונים אינטימיים פחות, החוק בנושא די טרי, והרבה בנות מתביישות", הוסיפה. "מאז שהסיפור התחיל לפני כמה חודשים לא יצא לי לצאת עם אף אחד. מאז לא יצאתי לשום מקום ושום בר, כי הוא היה יוצא לאותם המקומות שאני הייתי יוצאת, אני מפחדת להיתקל בו. אני בורחת ממנו וחיה אותו כל יום. היה לי ידיד ממש טוב שהייתי משתפת אותו במה שקורה, אבל ברגע שיש קצת מריבה תמיד הסרטון עולה כדי לפגוע בי. אנשים זוכרים, אנשים רואים. כל פעם שאני מנסה להתאושש ולחזור לחיות רגיל, תמיד יש איזושהי הודעה בפייסבוק ממישהו שקיבל את הסרטון, כל יום יש איזושהי הודעה. כל שבוע אחרי שאני מסירה אותו מאתרי הפורנו הוא עוד פעם עולה".


"מול הבחור שהעלה את הסרטון אני מתנהלת בהליך פלילי והליך אזרחי", הסבירה. "ההליך הפלילי נורא איטי, זה כן עלה לפרקליטות אבל משם זה ייקח זמן. החוק אומר מאסר של עד חמש שנים, אבל זה לא מיושם. הוא לא ביקש ממני סליחה, אבל הציע לי כסף בגישור כדי שאבטל את התלונה במשטרה, ואני אמרתי שמה שהכי חשוב לי זה שבעתיד אם עוד בחורה תצטרך להתלונן עליו, ונקווה שלא, שיהיה לה גב. האמת שאסור לנו לתקשר אחד עם השני, כי זה בין עורכי דין, אבל אתמול כשגיליתי שעוד פעם עליתי לפורנו, לא כל כך השתלטתי על עצמי ושלחתי לו הודעה שאני מקווה שיום אחד הוא יבין את הנזק שהוא עשה לי. הוא לא הגיב. כמו שזה נראה הוא חי את חייו רגיל ולא מודע לנזק. אני לא יודעת אם יש לו בת זוג. אני הכי הייתי רוצה שאנשים יידעו את שמו, אבל אסור לי כי זה מתנהל ב(הליך משפטי)".

ספקטור: האם חשבת לנהוג כמו ענת הראל ולהיחשף כמי שמופיעה בסרטון, כדי להתחזק מהחשיפה?
"מאוד קשה לי כי אני עדיין מאוד מתחבאת מכל הנושא. אני בת 21, ואנשים מבקרים אותי ויש להם דעות על איך נראה הציצי שלי ועל כמה אני נראית שם שיכורה ואומרים לי שהייתי אחראית למעשיי ושנראה שאני נורא נהנית. ענת הראל היא דמות מפורסמת וחזקה, אני לא. אין לי דף בפייסבוק עם מלא אנשים.

ספקטור: "מוציא אותי מדעתי שאת מתביישת מזה שקיימת יחסי מין, אפשר לחשוב, למה את צריכה להיות מושפלת ככה. אני קיימתי יחסי מין אתמול, אז אני מושפלת? לא",
שריג: "כי לא העליתי את זה והפצתי את זה".
תמר: "ואם יחסי המין שלך היו לעיני כולם?
ספקטור: "אני לא שופטת. כך עצוב לי שאת מתביישת בזה, זה מעצבן אותי, הוא צריך להתבייש, את לא עשית שום דבר לא בסדר".
תמר: "אני בכלל לא ידעתי, לא זכרתי למחרת שהיה סרטון. לראות את עצמי בסרטון אינטימי עושה דברים, וזו בכלל לא אני, אני שם במצב נורא. בני המשפחה שלי הם חרדים, זאת בושה גדולה מאוד. זה לא משהו שאחרים צריכים לראות. החבר של אימא שלי לא אמור לראות את זה, ודוד שלי לא אמור לראות אותו עירומה, והמתווך שלי לדירה, בעל הדירה שלי, אנשים לא צריכים לראות אותי במצב הזה. מביך אותי להיות כוכבת של זה. קרובי המשפחה החרדים שלי אמרו לי לחזור בתשובה אבל פחות בא לי. בא לי ללכת למקום פה בארץ, הכי רחוק, שאנשים לא מכירים אותי, למחוק את הפייסבוק".