"אני בשוק, לא מאמינה איך זה יכול להיות", אמרה בעצב בת משפחה של אילנה נבעה, בת 39 משכונת כפיר בדרום תל אביב שהייתה בין הנרצחות בפיגוע בקפה מקס ברנר במתחם שרונה אמש בתל אביב. כעת מתארגנים להלוויה שתיערך בשעה 14:00 בבית העלמין ירקון. זרם המנחמים לא פוסק להגיע, ורבים הגיעו לחזק את המשפחה. 

 
נבעה הותירה אחריה ארבע בנות בגילאי 11, 14, 12 וחצי ו-10. בעלה משרת כשוטר במחלקת תביעות במשטרת מחוז ת"א. ואמו, חמתה של נבעה, היא קצינה במחוז. רבים מתגודדים מחוץ לבניין בו התגוררה, ומתקשים להאמין שהיא בין הנרצחים. 

זירת הפיגוע במתחם שרונה. צילום: אבשלום ששוני
זירת הפיגוע במתחם שרונה. צילום: אבשלום ששוני


"אילנה עבדה בעבר שנים רבות בקופת חולים, לא יוצאת מהבית. היא אשת משפחה, אבל נקבע מראש מפגש מחזור של העובדות לשעבר בקופת חולים, מפגש שנדחה כמה פעמים. ואז שישבה בבית קפה עם חברותיה לעבודה בעבר, באו המחבלים ורצחו בדם קר", סיפר קרוב משפחה. 
 
שכנה סיפרה: "היא אישה מדהימה ואמה לתפארת, אשה שכולם אהבו. כולנו בהלם". שכנה נוספת אמרה: היא אמא מקסימה, המשפחה הייתה אצלה במקום הראשון ואי אפשר היה שלא לאהוב אותה. היא התמסרה לגידול הילדים ומידי פעם עבדה בחנות בעיר". עובדים סוציאליים ומורים הגיעו לבית המשפחה  ובישרו לילדות על הבשורה המרה. כולנו בהלם, אי אפשר להאמין, אנחנו מרוסקים", אמר קרוב משפחה.