עידו בן ארי, בן 41 מרמת גן, הוא אחד הנרצחים מהפיגוע במתחם שרונה בתל אביב. בן ארי, יוצא סיירת מטכ"ל, ישב במסעדת בנדיקט עם אשתו ושני ילדיו, כאשר המחבלים פתחו באש. אשתו נפצעה גם היא בפיגוע, והגיעה לבית החולים במצב קשה. היום (שבת) פרסמה ליהיא בן ארי, בתו בת ה-14, פוסט שנשלח לכמה עמודים פופולרים בפייסבוק, בו כתבה כי היא "רוצה לבקש מכולם לשתף את הפוסט בכדי שכמה שיותר אנשים יראו אותו ואולי סוף סוף ישנו משהו בממשלה שלנו, אולי זה יגיע לאיזה שר בממשלה או למישהו שיחליט לעשות עם זה משהו".



"אבא, קשה לי לכתוב את זה בלי לבכות, אני מלאה בדמעות עכשיו", כתבה בתחילת הפוסט. "אני יודעת שלא היית רוצה שנהיה במצב הזה, שאנחנו בוכים ועצובים, אם היית כאן איתנו היית אומר שיהיה בסדר וצוחק על זה והיית מארגן מסיבה ענקית. אבל אתה לא כאן, וקשה לי ולנועם ולכולם, קשה לי לראות את כולם בוכים. קשה לי עם כל האנשים שכל הזמן מסתכלים עליי ברחמים ואומרים לי כמה אני דומה לך, שאני עידו בקטן".



לדבריה, "בכל דבר אמרו לי שאנחנו דומים: דומים בפנים, בהתנהגות, בזה שאני נכנסתי לכולם ללב בדיוק כמוך, אפילו אמרו לי שיש לנו אותן כפות רגליים. המון אנשים אהבו אותך ובצדק. היית בן אדם מדהים שכולם אהבו וכולם רצו להיות בחברתו תמיד, היית מצחיק את כולם כל פעם מחדש. היית בן אדם מאוד בטוח בעצמו שנתן לי ולנועם תמיד הרגשה שיש לנו על מי לסמוך גם אם לא בדיוק ידעת מה לעשות. אני אוהבת אותך לנצח ואני בחיים לא אשכח אותך, אתה תמיד תישאר בלב שלי ושל נועם ושל כולנו. שלך, ליהיא".



הפוסט כפי שפורסם ב"צינור":







אחותו הקטנה של עידו, רעות פישמן, סיפרה בראיון לרדיו ללא הפסקה על אחיה ועל הערב בו נהרג: "הוא בן 41, ישב במסעדת בנדיקט עם ילדיו, ילדה בת 14 וילד בן 16 שהתעקש שלא לשבת שם, ואחי אמר 'אל תדאג, יהיה לך כיף'. בסוף הם ישבו שם. אחי היה 1.96 מ', יוצא סיירת מטכ"ל, היה בלבנון, וכל פעם התפללנו שיחזירו את אח שלי בשלום מהצבא, ובסוף הוא ישב במסעדה בערב ונרצח. הוא קיבל שני כדורים בגב ונפל, מול הילדים שלו ואשתו, שגם נפגעה. היא עכשיו בסדר גמור. המומה, כואבת וכועסת. אנחנו כל כך מזועזעים ומרוסקים".