פרקליטות מחוז תל אביב תגיש הבוקר (שני) כתב אישום נגד מיכאל לוי, החשוד ברצח שי שירזי בן ה-30, בנו של בכיר העולם התחתון ריקו שירזי. שירזי נורה למוות ברחוב משה סנה בתל אביב בחודש מאי. החיסול התרחש בשעה שהעבריין הבכיר וחברו עמדו עם רכבם ברמזור אדום, אז נצמד אליהם רכב אחר ומתוכו בוצע ירי מטווח קצר לעברם.



שבועיים לאחר האירוע נעצר מיכאל לוי, תושב נתניה בן 29, על ידי היחידה הארצית של המשטרה בגין חשד לביצוע הרצח. לוי היה מקורב בעבר לאביו של הנרצח, שמרצה בימים אלה שמונה שנות מאסר בגין עבירות מס. המשטרה עצרה חשוד נוסף במעורבות בביצוע הרצח, אבי אבוטבול, אולם שחררה אותו ממעצר.



עו"ד ארז אבוהב, פרקליטו של לוי, מסר בעקבות מעצרו כי "מדובר בחשד ראשוני בלבד ולא מעבר לזה. מוקדם מאד להעריך הערכות ולהסיק ומסקנות, כיוון שהחשוד מכחיש כל קשר לאירוע". עוד מסר אבוהב כי "מדובר במי שהיה עצור על תיק אחר שמנוהל על ידי ימ"ר מרכז ואחרי ששוחרר נלקח למעצר על ידי היאחב"ל בחשד למעורבות ברצח של שי שירזי. אני תקווה שהחקירה תסתיים במהרה ובשחרורו".



עו"ד אבוהב ציין כי המשטרה חשפה בבית המשפט כי חקרה באזהרה חשוד אחר וכי היא מנהלת חקירה במספר רב של כיוונים: "אני רוצה להאמין שמדובר בחשד שיתבדה בסופו של דבר ויוברר כי לחשוד שאני מייצג אין כל קשר לפרשה האמורה".