רגע אחרי הסופ''ש הארוך וחג השבועות, טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו בתכניתם הבוקר (שני) לפרשה שמסעירה את ערוץ 10 וגרמה למשבר ביחסים בין ראש הממשלה ויו''ר ש''ס אריה דרעי. כזכור, כתב סדן לשר הפנים מכתב בו נכתב: "אינני מסוגל להרגיש שנאה לציבור הספרדי החם והאוהב", וכמובן שלא השאיר את צמד המגישים אדיש


טל: "שום תכנית ריאליטי או דוקו ריאליטי לא יכולות להשתוות למציאות כפי שהיא קורת בערוץ עצמו". אביעד: "אתה מתכוון ליו''ר חברת החדשות שם שיוצא עם אישה מרוקנית נהדרת, לא סתם מרוקנית – מרוקנית מופלאה, למטרות נישואין!. איך אני אוהב פרשיות שהניסיון לסגור אותן, לפייס בהן, לאחות את השבר רק מעמיק את זה, הבור נהייה עוד יותר עמוק במקום שהוא ייסתם".

אביעד הוסיף: "רמי סדן – זה סמדי בומבה! זה מהכוכבי הראליטי האלה שהמתנה ממשיכה לתת כל הזמן. זה תילתיל. טל: "זה אדם שבבסיס, בעמוק, בדי אן איי לא הבין מה לא בסדר. ולכן כתב מכתב לדרעי: "אינני מסוגל להרגיש שנאה לציבור הספרדי". אביעד: "הציבור הספרדי היקר החם והאוהב. כי מזרחים הם כידוע חמים ואוהבים. אם הוא היה מעליב אשכנזי הוא לא היה כותב החם האוהב כי אלה תכונות שמשויכות להם, לכם. ולכן אנחנו אוהבים אתכם! כי אתם הלא חמים ואוהבים!"



טל: "וכמובן, הפלומבה לחיבתו לספרדים בימים אלה הכרתי אישה מרוקנית למטרות נישואין, שזה.. אלוהים אדירים.. איך אדם מסוגל להוציא משפט. בחלק מהמקומות כתוב מרוקאית, ובחלק מרוקנית. הציטוט המדויק זה מרוקנית. דרושה לי מרוקנית! תחשוב גם עליה שהיא כאילו חיה איתו והוא לא שונא אותה, כי הוא אוהב אותם. הם חמים, אוהבים ומרוקנים". אביעד: "הכיני לי דגים חריפים מרוקנית! ולקינוח נגיש פיצוחים! אבל דווקא קניתי עוגה. לא לא, פירות ופיצוחים. זה מה שאתם מגישים. מרוקנית! בשבת נלך לבקר את אחיך בכלא! קניתי נענע, תוכלי להכין תה עם נענע בכוס זכוכית בלי ידית בזמן שאת מכבסת את הווילונות!".