שירי סובול, הנאשמת ברצח אחותה התאומה שירי סובול, תישאר במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדה – כך קבע הבוקר בית המשפט המחוזי בתל אביב. השופט בני שגיא ציין בהחלטתו כי רמת המסוכנות של סובול "משמעותית ביותר" ונלמדת הן מטיב העבירה והן מקור הרוח שהפגינה לאחר המעשה.
 
שחרור נאשם ברצח למעצר בית נעשה רק במקרים חריגים. סנגוריה של סובול ביקשו מבית המשפט להתחשב בעבודה כי מדובר בצעירה בת 18, ללא עבר פלילי, וכן במצבה הנפשי הקשה, ששהייה בבית מעצר תפגע בו עוד יותר. עוד נטען כי מסוכנותה של סובול נובעת מכך ששלטה בנאשם הנוסף, חברה, דוד ערן, שנמצא אף הוא במעצר והיא לא תוכל לשלוט בו יותר.
 
עורכי הדין ביקשו מבית המשפט לאפשר לסובול לשהות בחלופת מעצר, בבית דודתה ביישוב אבן יהודה. מנגד, טענה התובעת, זהר דולב מפרקליטות מחוז תל אביב, כי סובול מניפולטיבית וכי אין לתת בה אמון. בטיעוניה ציינה התובעת כי סובול צפתה ברצח האכזרי של אחותה ומיד לאחר מכן צילמה את גופתה ושלחה את התמונה לחברותיה. "בהמשך, ביקשה לראות את נתיחת הגופה והחתכים שנגרמו לאחותה. כל אלו, מלמדים כי אין לדעת מה המשיבה מסוגלת לעשות", אמרה בדיון.
 

השופט שגיא ציין בהחלטתו כי "סופו של יום, הן נוכח רמת המסוכנות, והן נוכח העדר האפשרות ליתן במשיבה אמון, סבורני כי הדרך היחידה להבטיח את ביטחון הציבור היא באופן של מעצר מאחורי סורג ובריח, ועל כן אני מורה על מעצרה עד תום ההליכים".