ינון הורוויץ, תושב בני ברק בן 19 הואשם היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בריבוי מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינים, הצעיר מביניהם היה בן שמונה בלבד כשהחלו המעשים. על פי כתב האישום, ניצל הנאשם את היכרותו עם הנערים, דרך עיסוקו בתיקון ובהשכרת אופניים בעיר, וכן רכש את אמונם בכך שהתנדב במשטרת ישראל. לבית המשפט הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו.
 
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין נועה בר מפרקליטות מחוז תל אביב, באישום הראשון, מיוחס להורוויץ ביצוע מעשים מגונים בקטין ללא הסכמתו מאז היותו כבן 8.5 ועד הגיעו לגיל 11.5, בכ-11 הזדמנויות שונות. באישום השני, מיוחס לו ביצוע מעשי סדום, מעשים מגונים וגרם מעשי סדום, בין השאר תוך שימוש באיומים וללא הסכמה בקטין כבן 13 ועד הגיעו לגיל 14.5 לערך. 
 
באישום השלישי, ביצע לכאורה מעשים מגונים בקטין במהלך תקופה של כחצי שנה, מאז היותו כבן 13, בארבע הזדמנויות שונות. באחת מבין הזדמנויות אלו, ביצע את המעשים המגונים בקטין תוך שנהג בו באלימות וללא הסכמתו. באחד המקרים הציג בפני קורבנו ציוד שנמצא ברשותו כמתנדב במשטרה ואמר: "עכשיו אתה הולך למות, אתה יודע שיש לי פה אזיקים, שוקר ותעודת שוטר". 
 

חשיפת הפרשה החלה כשהגיע מידע על מעלליו לכאורה של הורוויץ לחבר ארגון "השומרים", הפועל לחשיפת עבירות מין בקרב הקהילה החרדית בבני ברק. הפעיל הזעיק את חברי הארגון ואלו הורו להורוויץ להתלוות אליהם למחסן, כדי לבדוק אם מצויים שם קטינים. המשיב שיתף פעולה עם חברי הארגון והודה בפניהם בביצוע עבירות מין בקטינים, וכן תועד בסרטון כשהוא מתוודה כי ביצע "דברים לא צנועים בשלושה ילדים במחסן".