טל ברמן ואביעד קיסוס גילו לתדהמתם הבוקר (רביעי) כי במהלך חג השבועות הושחת השלט הנושא את תמונתם והוצב בציר ז'בוטינסקי בני ברק, כחלק מקידום תוכנית הבוקר של Eco 99FM.



טל: "לפחות יש לך ראש במציאות ולא כמו בשלטים שלנו שמישהו השחית בבני ברק וחתך לנו את הראש מהפרסומת. זה מה זה משונה, כאילו, מי עשה את זה"?

אביעד: "אנשים מתונים, חילוניים. לא אלימים. בא לי להמשיך לחיות פה"

טל הסביר : כחלק מהקמפיין יש שלט גדול על גשר בז'בוטינסקי, בגבול בני ברק-רמת גן, ובמוצאי חג השבועות, מישהו פשוט חתך את הראשים החוצה
עכשיו, אתה אומר לעצמך, השחתה בני-ברקאית טיפוסית היא בדרך כלל של נשים וגם מרססים בספריי שחור.

"אנחנו לא 'תועיבה'"

אביעד: "אני לא מכיר את מדרג האלמנטים המקוממים בשלטי חוצות עבור אוכלוסיה חרדית. יש משהו מתריס בנו?"
טל: "יש את עניין לא תעשה לך צלם ותמונה וכל הדבר הזה"
אביעד: "אבל נראה לי שיש שלטים עם גברים"
טל: "אולי לא בתוך בני ברק, אבל זה על רחוב ז'בוטינסקי, אחד מהצירים המרכזיים בבני ברק"
אביעד: "אנחנו לא נחשבים 'תועיבה'. אפילו אני על הומואיותי, אני לא חושב שמישהו עשה את החישוב וזה מה גם שחתכו לשנינו.. אני זורם בכיף שלי על משכב זכר, אבל אתה מה אשמתך"?
טל: "אולי מישהו החרדי לא היה סגור על מי זה מי, לא לקח צ'אנס. עכשיו תקשיב, הוא השקיע בחיתוך כמו יצירה של ילדים"
אביעד: "מישהו שרצה את ראשינו"
טל: "לקח את הזמן כדי לחתוך, עבד, כדי לחתוך את הראשים שלנו בצורה מדויקת"
אביעד: "כי הוא רצה אותם"
טל: "אה... יכול להיות שזה באווירת ה?..."
 

"חשבתי שזה מטעמי עיצוב הבית"

אביעד: "זה לא מישהו שיש לו נגיד פנטזיה מינית על אחד מאיתנו, שזה דבר טבעי ומתבקש. זה אדם שהפנטזיה שלו, שהוא עם הראשים שלנו ותוך כדי אנחנו מדברים בינינו. הוא שוכב במיטה, מדמיין אותנו אומר כל מיני דברים עלובים, אבל את הפאקינג וואנקר שחתך את הראשים שלנו, גנב, החביא מאחורה בין ספרי הקודש כדי שהרבי לא יראה את הראשים שלנו ובלילה מוציא אותם ושומע את קולותינו המלטפים..."
טל: אוי לא, עכשיו מקרבנות גיבורים של שסע דתי הפכת את זה עכשיו להיות...איכס. אני דווקא חשבתי שאולי זה מטעמי עיצוב הבית, בימים אלו עושה סיבובים של עיצוב הבית, מסתובב בהמון חנויות, מאד פופולרי עכשיו ראשים של חיות מתיל ברזל או כאלה... אולי הוא תלה את הראס שלך בהול, ברמה עיצובית, זה דיזיין".
אביעד: "כאילו נכרת ראשי על עיצוב הבית? על זה נערפתי? קרבן עיצוב הבית שיש לו קיר של אבני סיליקט ואת המילים שמרכיבות את המילה קיטשן או לאב ואת הראס שלי בסלון? לא, אני ממש מעדיף לחשוב  שזה יהיה קשור בפנטזיות מיניות".