תאונה על כביש 1: רכב פרטי פגע הערב (חמישי) בגמל בעת שנסע סמוך לכביש 1 בדרך לקיבוץ אלמוג. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה העניקו לשלושה פצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים הדסה עין כרם. בין הפצועים: גבר כבן 35 עם חבלת ראש במצב קשה, בנו בן החמש במצב קל וגבר נוסף במצב קל גם כן. 
מחקירה בשטח של תאונת הדרכים, עלה כי תושב האזור היה רכוב על גמל בצד הכביש בעת שהרכב הפרטי התנגש בו, מסיבה שנחקרת בשלב זה. מכאן, שהמבוגר הנוסף שנפצע בתאונה ומצבו הוגדר קל, הוא האדם שרכב על הגמל. כולם פונו לקבלת טיפול רפואי ומשטרת התנועה של מחוז ש"י חוקרת את האירוע. 

התאונה על כביש 1.צילום: חטיבת דוברות המשטרה



 אישה נהרגה לאחר שהתנגשה בשיירת גמלים


תופעת הגמלים המשוטטים הביאה לאחרונה לתאונות רבות בין רכבים לגמלים. לפני כשבועיים אירעה תאונה קשה ביותר בה אישה כבת 60 נהרגה בעת שרכבה פגע בגמלים שצעדו על כביש 2357 מבאר שבע לכיוון קיבוץ חצרים. מתנדבי איחוד הצלה מסניף נגב ניסו להציל את חייה וביצעו בה פעולות החייאה, אך פרמדיקים של מגן דוד אדום נאלצו לקבוע את מותה. 

ככל הנראה, האישה איבדה שליטה על רכבה לאחר ההתנגשות בגמלים ולאחר מכן התנגשה גם בעץ. שוטרי ובוחני משטרת ישראל הגיעו לזירה והשירות הווטרינרי והסיירת הירוקה ביצעו בדיקות לאיתור בעליו של הגמל. פרמדיק מגן דוד אדום, כרמל כהן, שהגיע למקום, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין רכב פרטי ובין שלושה גמלים. בשולי הכביש, סמוך לעצים, ראינו את הרכב שהיה מעוך ומפורק. נהגת הרכב, אישה כבת 60, נלכדה במושב הקדמי כשהיא ללא דופק ונשימה. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי, אבל הפציעות שלה היה קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותה בשטח".


זירת התאונה ליד בסיס חצרים. צילום ארכיון: יאסר עוקבי