"המשסף מאינטל": בית המשפט דחה היום (ראשון) את ערעור המדינה של מי שכונה "המשסף מאינטל" והוא ישוחרר מהכלא. בית המשפט המחוזי בנצרת דחה את עתירת המדינה נגד החלטת ועדת השחרורים לקצר את עונשו של טל מוסקוביץ', שניסה לרצוח את חברתו לעבודה באינטל ושיסף את גרונה, ללא כל מניע.



לבקשת המדינה הוחלט לעכב את שחרורו בשבוע כדי שבזמן הזה תחליט המדינה אם ברצונה לערער על ההחלטה בבית המשפט העליון. מדובר בפעם השנייה שבית המשפט בנצרת דוחה את עתירת המדינה בעניין. מאז הדחייה הקודמת, נידון המקרה גם בבית המשפט העליון, שהורה על הכנת תסקיר פסיכיאטרי. בעקבות אותה חוות דעת החליטה ועדת השחרורים כי ההחלטה על קיצור העונש תישאר בעינה והיום כאמור, נדחה ערעור נוסף שהוגש על ההחלטה. הרכב השופטים ציין בהחלטתו כי האסיר מיצה בכלא את כל ארגז הכלים שבידי שירות בתי הסוהר וכי מחוץ לכותלי הכלא הוא ילווה בתהליך הסתגלות. עוד ציינו כי הוא נמצא ראוי לשחרור על פי חוות דעת פסיכיאטרית ובנוסף הוא צלח את משבר דחיית שחרורו המוקדם.



בדיון שנערך ביום רביעי האחרון בנוגע לשחרורו של מוסקוביץ', טענה הפרקליטות כי הוועדה שגתה בחוסר סבירות קיצוני זאת משום שלא התייחסה למסוכנותו והתעלמה מחוות דעתו של פסיכולוג שירות בתי הסוהר בשעה שמדובר בעבירה חמורה. פרקליטו טען כי מדובר במיחזור של טענות הפרקליטות שכבר נדחו וועדת השחרורים פעלה במצוות בית המשפט העליון, שלא קבע שהאבחון הפסיכולוגי הוא נתון מכריע. העליון הורה לערוך חוות דעת פסיכיאטרית, שלאחריה ועדת השחרורים תדון שוב, וזו דנה שוב והתייחסה לכל הפרמטרים שעמדו לפניה.