טל ברמן ונדב אבקסיס התייחסו היום (חמישי) בתכנית הבוקר ב-"eco 99"  לטקס החניכה של מטוס ה-F-35 בטקסס, בהשתתפות שר הביטחון החדש אביגדור ליברמן. "תשמע, אתה רואה את אביגדור ליברמן בתוך המטוס, כאילו, מה אני אגיד לך, זה נראה תלוש", אמר נדב. "כמו ילד בחנות צעצועים, עמי ותמי. הוא נראה לא קשור. הוא שר הביטחון אבל הוא פשוט לא קשור. אני מרגיש שליברמן הוא קצת כמו המאמן החדש של קליבלנד, שבא ולקח את כל ההישגים של בלאט. אולי כדאי שביבי שייתן קרדיט לבוגי".




טל המשיך ואמר בהתייחס לכך: "אני חייב לומר שאני מרגיש קצת לא בנוח מול כל זה. זה מטוס מדהים, הוא מחזק את חיל האוויר וצה"ל, הכול אחלה - אבל כל החגיגה הזו והטקס השקה עורר בי מעט אי נוחות. כי בסופו של דבר, לייזרים וקייטרינג ומכובדים ודיוויד ברוזה וכל החגיגה - חוגגים השקה של כלי נשק. טוב שקנינו את המטוס, אבל החגיגה הפגאנית הזו סביב כלי נשק. עדיין מדובר במטוס קרב. שימו רובה, שימו רימון - תראו שזה משונה מעט, אנחנו רוצים להצטייר קצת אחרת".

על נאומו של ליברמן בטקס אמר נדב: "יושב לו שם הרמטכ"ל האמריקאי, והוא יודע שהמטוס מיוצר נגד האויבת הכי גדולה שלו – רוסיה. עכשיו, הוא שומע את ליברמן, נואם באנגלית – בוא נאמר, עם מבטא כבד, אך אחד עוד לא מכיר אותו. אתה לא חושב שעולה לו המחשבה 'רגע, זה לא היה נגד הרוסים?'. בא רוסי ולוקח את המטוס הזה? אני בטוח שהמחשבה הזו עולה".