סוף טרגי: גופתה של הנעדרת אסתי וינשטיין (50), חסידת גור שחזרה בשאלה, נמצאה היום (ראשון) בתוך רכב נעול בעיר, שישה ימים לאחר שנעלמה. וינשטיין הוגדרה כנעדרת מתחילת השבוע לאחר שנראתה לאחרונה כשהיא ברכבה והשאירה מכתב פרידה למשפחתה וחבריה הקרובים. בפתק שהשאירה כתבה: "בעיר זו ילדתי את בנותיי, ובעיר זו מתתי בגלל בנותיי".



בתה של וינשטיין, תמי מונטאג, שוחחה עם גבי גזיתבתכניתו ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" לפני יומיים, לאחר היעלמותה וסיפרה על אמה. "היא השאירה מכתב בו היא רושמת שהיא לא יכולה לשאת את זה יותר. כאב לה מאוד שהילדים לא הסכימו להיות איתה בקשר והתנתקו. היו לה מחשבות אובדניות. היא אמרה הרבה פעמים שאין סיבה לחיים האלה", אמרה הבת.



מונטאג הסבירה על נסיבות היעלמותה של אמה, "בחודשים האחרונים היא הייתה במצב נפשי מיוחד. היא חסידת גור לשעבר שחזרה בשאלה, שתינו יצאנו בשאלה לפני שבע שנים ושאר הילדים מאוד כעסו על הצעד הזה. אנחנו שבע בנות, שש מהאחיות שלי חרדיות קיצוניות, חסידות. במשך השנים אמא ניסתה ליצור איתן קשר ולא הצליחה".



"בחודשים האחרונים היא התחילה לכתוב ספר על כל מה שהיא עברה. הספר הזה, לפי המכתב שהיא כתבה לפני יומיים, פתח לה את כל הפצעים שהיא לא יכולה להתגבר עליהם. מאז שהיא כתבה אותו היא לא הצליחה לחזור לעצמה. היא כתבה שהיא מבינה שהילדים לא מוכנים להיות איתה בקשר בשום אופן ולכן היא לא מסוגלת להמשיך יותר לשאת את זה".