שולמית גלבוע סיימה את משמרת הלילה שלה במד"א, ועמדה ללכת לישון, כשהיא ובעלה, יהושוע, שמעו ברשת הקשר על האירוע שהחל בקריית ארבע, שהתברר בסופו של דבר כפיגוע קטלני, בו נרצחה הלל יפה אריאל, בת ה-13.5, כשהיא ישנה במיטתה. בעלה קפץ אל המקום, ונפגע במהלך האירוע באורח קשה. הוא טופל בשטח ע"י כוחות ההצלה, וכן על ידי אישתו, שהגיעה למקום ושיחזרה מה עבר עליה באותן הדקות.



"אני מתנדבת במד"א והייתי אחרי משמרת לילה, בבית החולים, רציתי ללכת לישון, בעלי הגיע להגיד לי לילה טוב, וישבנו לדבר קצת. הוא בצוות כוננות של קרית ארבע, ופתאום שמענו בקשר שיש אביר לילה ג', ושכנראה מחבל עלה על הגדר. מחבל ארור שרצה לרצוח ילדים והצליח. בעלי הגיע לשם, אבל אני לא יודעת מה קרה בדיוק. אני יודעת שבמהלך האירוע הוא נפצע פציעה קשה בעין, כנראה מירי. ידעתי, היתה לי הרגשה שזה הוא".

גלבוע, שליוותה את בעלה לבית החולים דיווחה על מצבו ואמר: "הוא לא סיפר לי כלום. הוא סובל וכאוב, הוא הלך בכל ליבו כדי להגן על היישוב שלנו, ואנחנו ונמשיך להילחם על האדמה שלנו, אנחנו נישאר ביישוב שלנו ונגן על המדינה שלנו, זה בלב של כולנו. היתה לי הרגשה שקרה משהו, ירדתי לכביש הראשי כי שמעתי אמבולנס, ביקשתי שיעצרו, עליתי, עזרתי לטפל בו, ועצרתי לו את הדימום בראש. נכנסתי לטראומה, הייתי עדה להכל. היתה לי הרגשה שבעלי נפצע שם. אני מבקשת מכולם להתפלל לרפואתו של יהושע חי בן אסתר".
שולמית גלבוע, היום בבית החולים



בשעות הבוקר אירע פיגוע דקירה וניסיון חדירה בסמוך לישיבה התיכונית בקריית ארבע. מחבל חדר מעל גדר היישוב והגיע לבית מבודד על שביל הביטחון מתחת לישיבה התיכונית. המחבל, מוחמד טראיירה, בן 17 מהכפר בני נעים שליד חברון, הספיק לדקור באורח אנוש את הלל יפה אריאל, בת 13.5 שהייתה במיטתה ולאחר מאמצי החייאה נקבע מותה. שני חברי כיתת כוננות הגיעו למקום והמחבל פצע אחד מהם, בן 31 באורח קשה, לפני שחוסל. אביה הגיע למקום כחלק מכיתת הכוננות והיה שותף במאמצי ההחייאה.

בעקבות הפיגוע, הקיפו חיילי צה"ל את הכפר ממנו יצא מוחמד טאיירה, בן ה-17, שרצח את הנערה בשנתה ונערך לביצוע כתר מלא על הכפר בני נעים, ממנו יצא המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בקרית ארבע. בנוסף, כוחות צה"ל פועלים כעת בכפר ונכנסים לבית המחבל לצורכי תחקור.