"אנשים טועים לחשוב שאורן חזן הוא הבדיחה הגדולה ביותר בכנסת". טל ברמן ואביעד קיסוס הציעו בתוכנית הבוקר ברדיו 99FM מועמדת אחרת - נאוה בוקר (ליכוד): "זה משהו שהיה צריך להידרש אליו מזמן. עם כל הכבוד לאורן חזן, נאוה בוקר היא אורנה חזן. יש לה משלה מה לתרום לשיח המטופש והרדוד באשר הוא".


שלשום פרסמה בוקר תמונה בפייסבוק שבה היא מצולמת עם אדם ואוכלת סלט שעליו כתבה "מעשה ידיו להתפאר". בהמשך הפוסט גינתה בוקר את הפיגועים ושלחה תנחומים למשפחות. "איך אדם יכול להתייחס לעצמו ברצינות כשהוא מעלה תמונה שלו טוחן סלט עם ידיד, פותח במחמאות על הסלט המדהים ובאותה נשימה, באותו פוסט מגנה פיגוע ושולח תנחומים למשפחות? כאילו הרצח לא מזעזע מספיק בשביל להקדיש לו פוסט נפרד. כאילו חשבה - רגע רגע, פוסט אחד ביום - רצח או סלט? לא לא לא, שניהם יחד ידורו באותו הפוסט!". האזינו לקטע.


פוסט זה פורסם לאחר שהעלתה בוקר פוסט חריף ומאשים נגד ח"כ חנין זועבי. בפוסט נגד זועבי הפנתה אליה בוקר את האשמה בפיגועים האחרונים: "מאז שזועבי, חיה צמאת דם, פתחה את הפה וכינתה את חיילי צה"ל "רוצחים", אנו מתמודדים עם אינתיפאדה חדשה. מעל דפי הפייסבוק אני פונה ישירות אליך חנין, אישה רעה ומכוערת בנפשך - אולי את מפחדת להתעמת איתי בתקשורת, אבל כאן אערוך לך משפט שדה מול כל עם ישראל. לא אשקוט עד שתסולקי בבושת פנים מהכנסת ומהמדינה". פוסט זה נכתב בעקבות דבריה של זועבי בכנסת על הסכם הפיוס עם טורקיה.