המרכז הרפואי "איכילוב" מעניק הזדמנות לצפות בניתוח קיסרי ובניתוח לב פתוח בצילום VR של 360 מעלות, הודות לשיתוף פעולה עם חברת "סמסונג", החלוצה בתחום המציאות המדומה. מתוך מטרה לחשוף את הפעילות הרפואית בחדר הניתוח בצורה מלאה, נגישה ומפורטת ביותר לצופים המעוניינים במידע מלא לגבי הניתוח בכל שלב ובכל זווית אפשרית שבחדר יעביר בית החולים "איכילוב" צפייה במהלך הרפואי היוצא דופן.





לדברי מנהל המרכז הרפואי "איכילוב" , פרופ' רוני גמזו, "המרכז הרפואי איכילוב מוביל את המצוינות והחדשנות הרפואית בכל פרמטר בישראל. אנו שמחים על ההזדמנות להיות בית החולים הראשון בישראל שמעניק לציבור אפשרות צפייה זו מתוך מטרה להנגיש את הטיפול ואת המידע לציבור בכל פלטפורמה קיימת שהטכנולוגיה כיום יודעת להציע ברמה העולמית". 



אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג אלקטרוניקס ישראל, אמר כי "כחברה שחרתה על דגלה את ערך החדשנות והמובילות אני מברך על שיתוף הפעולה בין סמסונג ישראל לבין איכילוב, שני גופים המובילים בתחומם. חווית הצפייה ב-360 מעלות מאפשרת תהליך של למידה מעמיקה וחוויה ייחודית שבוודאי תמשוך עניין בינלאומי. סמסונג ישראל תמשיך לבחון אפשרויות נוספות לשיתופי פעולה מיוחדים ומעניינים לטובת קהל לקוחותיה".