מגיש הרדיו הוותיק אריה גולן אמר לרינה מצליח וחגי גולן ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "הסיפור מסובך, כי מישהו הכניס את רשות השידור, שזו נושאת מטוסים לא קטנה בכלל, לתסבוכת מיותרת. הייתה רפורמה חתומה, הוועדים הסכימו לפיטורי 750 עובדים, 43% מכלל העובדים ברשות השידור, רדיו וטלוויזיה. בא גלעד ארדן, שר צעיר ודינמי שרצה להוכיח את עצמו, זרק את הרפורמה לכל הרוחות, והביא עלינו את הפירוק והבנייה מחדש בתאגיד. וזה המון בעיות, לא ברור עדיין מה יהיה. יש ביום חמישי בג"ץ על עניין ירושלים או מודיעין, בקיצור זה עדיין לא מסודר".



 

"אני באופן אישי חתמתי עם התאגיד לשביעות רצוני המלאה", הודה גולן, "היחס אלי היה יוצא מהכלל ואנשים היו ממש סימפטיים ואוהדים, אין לי שום טענה אישית לתאגיד הזה, אני אמשיך להגיש שם את תכנית הבוקר שלי, הכל מבחינתי האישית בסדר. אני לא ניהלתי משא ומתן עם ועדות קבלה, באמת היו איתי אחלה. אבל יש לי חברים, והרבה חברים, אנשים שעושים את העבודה יחד איתנו כבר המון שנים, שנותנים להם את התחושה שהם קנדידטים שאך זה עתה הגיעו מבית הספר לתקשורת, וזה לא מגיע להם. אני שומע כאלה סיפורים על אנשים מאוד בכירים. למשל, מגיע איש שעורך את יומני הבוקר כבר עשרות בשנים, ומתחילים לשאול אותו מה אתה יודע לעשות ואיך אתה יודע לעשות, ומי אתה. שואלים אותם שאלות כאילו עכשיו הם הגיעו. מביאים אנשים שכבר עושים את זה המון שנים למצב שהם צריכים לספר מה הם יודעים ומה הם לא יודעים, זה לא נכון".

"יש סיפורים לא טובים, לא נכונים", המשיך גולן, "ישהו סיפר שמדביקים להם מדבקות עם השמות שלהם. אפשר לעשות את זה בצורה הרבה יותר רגישה והרבה יותר נכונה. לא לתת לאנשים הרגשה, שמציעים להם הצעות משפילות עם שכר מאוד נמוך, נותנים להם 'הצעה שחובה לסרב לה', כמו שהגדיר את זה מישהו בכיר. כשאני בא לתאגיד לישיבות לקראת הקמת רשת ב' החדשה, אני רואה שם אנשים עם ברק בעיניים, אנשים צעירים שנורא מתלהבים שם מקימים משהו חדש. נכון לשלב ותיקים וצעירים ולשלב מרשות השידור ולהביא מבחוץ, אין בעיה עם זה, זה הדבר הנכון לעשות, אבל צריך לעשות את זה בדרך אחרת".

"משעל על הבוקר", כל יום ב-9:00 "ברדיו ללא הפסקה 103FM"

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו