הסיוט של נהג המונית. תושב אור יהודה, נהג מונית במקצועו, התבקש הלילה להסיע בן מיעוטים מאור יהודה לשכונת גני אביב בלוד. אחרי שווידא כי לנוסע יש את סכום הכסף הנדרש לנסיעה, הוא הסכים לבצע את הנסיעה ללוד. אלא בהגיעו לשכונת גני אביב, רגע לפני שאמור היה לכאורה הנוסע "התמים" לרדת מהמונית, הוא שלף לפתע אקדח איים באמצעותו על נהג המונית שעצר את הנסיעה. בשלב הזה, לטענתו של נהג המונית, הצטרפו אל אותו נוסע שני חשודים נוספים ששלפו סכינים והורו לנהג לנטוש את מוניתו ולאפשר להם להימלט מהמקום.



הנהג המבוהל שנפל קורבן לשוד, מילא אחר ההוראות ויצא מהמונית. רגע לפני שנמלטו עם המונית שלו , דרש אחד החשודים את מכשיר הטלפון הנייד של נהג המונית, שלף מתוכו את כרטיס ה-SIM כדי למנוע ממנו אפשרות לכאורה להזעיק את המשטרה ומיד לאחר מכן פתחו בנסיעה מטורפת כשהם משאירים מאחור את נהג המונית המום ומבולבל.

נהג המונית ניסה לחפש עזרה ובשלב מסויים איתר צעיר תושב המקום שאפשר לו לבצע שיחת טלפון באמצעותה הזעיק את המשטרה כשהוא מדווח על שוד המונית שלו. בחקירה מהירה שניהלו חוקרי תחנת לוד, נעצרו שלושה חשודים במעורבות באירוע השוד אולם לא בקשר ישיר לביצועו. המונית ושלושת החשודים האחראים על ביצוע השוד טרם נעצרו. החקירה נמשכת.