יוזמה חדשה בליכוד למען שרה נתניהו: ליאור הררי, פעיל בולט בליכוד, מציע לקיים תפילה על קברי צדיקים למען הצלחתה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו. הררי, המפעיל בין היתר את קבוצת הווטסאפ ואת דף הפייסבוק "אוהבים את שרה נתניהו", יוזם נסיעה המונית לקבר הרשב"י במירון כדי לשאת תפילה למען רעיית ראש הממשלה, הנתונה לדבריו למסע הכפשות בתקשורת.



הררי פתח דף אירוע בפייסבוק תחת הכותרת "טיול לקברות צדיקים למען הגב' שרה נתניהו", ולדבריו בתוך דקות נרשמו עשרות. "אני מצפה למאות משתתפים. הגברת שרה נתניהו אהובה על ציבור חברי הליכוד שחשים כי היא נתונה כבר זמן רב למסע של התקפות והכפשות עליה מצד התקשורת", אמר הררי.



הררי פירט את פרטי האירוע ואמר כי "כל משתתף ישא בהוצאות בעצמו ויצטרך לשלם כ-150 ש"ח. האירוע יתקיים ביום שני, 5 בפסטמבר, ויימשך מספר שעות". הררי הודה כי לא יידע ולא התייעץ עם גברת נתניהו אך בכוונתו להזמין אותה לאירוע יוצא הדופן. ההסעות, אגב, ייצאו מכיכר רבין.


 


מסע ההכפשות לכאורה, שאליו מתייחס הררי, כולל דיווחים על התנהגותה של נתניהו כלפי צוות העובדים בבית ראש הממשלה, כלפי בעלה ואף חשד לעבירות פליליות. בנסיעתם האחרונה של הזוג נתניהו לרוסיה, נטען כי שרה נתניהו התפרצה על בעלה לאחר שלא חיכה לה כשהזמין אוכל במסעדה, ויצאה בסערה מהמסעדה, במלון ריץ היוקרתי, זאת מול עיני רבים ואילצה אותו ואת פמלייתו להרגיעה ואף היה צורך לשלוח עובד למסעדה להביא לה אוכל לחדרה לאחר מכן. משרד ראש הממשלה הכחיש את המקרה ואף הגדיר את התיאור כמסולף ורווי אי דיוקים.