שרת התרבות והספורט מירי רגב הגיעה הערב (חמישי) לפתיחת פסטיבל הקולנוע בירושלים, בטקס חגיגי בו נאמה. כשהיא פתחה בדבריה, אותם מיקדה בהתקפות הטרור האלימות שנרשמות בתקופה האחרונה בארץ וברחבי העולם, רגב נתקלה בתגובה צוננת למדי, שהפכה במהרה לשריקות בוז וקריאות "לכי הבייתה". 



השרה רגב אמרה במהלך נאומה: "תודה לאנשי תעשיית הקולנוע הבינלאומית שהגעתם לירושלים ולישראל בתקופה לא פשוטה. רק בשבוע שעבר היינו עדים לרצח מחריד של ילדה בת 13 שנרצחה בשנתה במעשה שנאה שאין אכזרי ממנו. זה חלק מגל טרור הפוקד לא רק את ישראל אלא גם את אורלנדו, איסטנבול, בריסל וערים נוספות בעולם. מול גל טרור זה נעמוד מאוחדים כשפנינו אל החופש, התקווה והיצירה. שום סכין ושום מחבל לא יעצרו את שגרת חיינו".





בפוסט שפרסמה בפייסבוק כתבה השרה רגב בתגובה: "חשבתי לכתוב פוסט על הקסם שבפסטיבל הקולנוע בירושלים אבל האמת היא שאני נבוכה וכואבת בשם החברה הישראלית ששריקות בוז קטעו את נאומי בזמן שדיברתי על ילדה שנרצחה בשנתה ועל וועדת ביטון לצדק עדתי בחינוך".



רגב הוסיפה וכתבה כי "לא שזה הפתיע אותי, זה גם לא מפריע לי בדרך כלל, אבל פתאום התבהר שהקבוצה האליטיסטית הזו היא סוס טרויאני שטוף שנאה ובוז לישראל. דווקא בתקופה זו שמגיעים אמנים שאינם מחרימים את ישראל ואינם חוששים לבוא ולהביע תמיכה אז נשמע קולם המכוער של האויבים מבית. מי ששרק בוז לא בז לי - הוא בז למדינתו ולאזרחיה, בז לתרבות המזרח, בז למאבק בטרור. ואני בזה לו".