בית חולים גדול באזור הצפון נמצא בסערה שכמותה לא זוכרים זמן רב. הסיבה: תביעת גירושין שהגישה אחות בית החולים באמצעות עורכת הדין מורן סולן, נגד בעלה. מהתביעה עולה כי הבעל ניהל רומן עם חברתה לעבודה. בתגובה טוען הבעל שהוא סובל מאימפוטנציה ואשתו היא הבוגדת בו עם חברתה לעבודה. עוד בטרם החלו הדיונים בבית הדין הרבני נדרש הבעל להציג מסמך רפואי מאורולוג התומך בטענתו שהוא סובל מאימפוטנציה.



תחילתו של הסיפור לפני כחמש שנים. בני הזוג באמצע שנות הארבעים לחייהם ניהלו מערכת יחסית שסבלה מעליות וירידות לאורך כל השנים, לטענת האישה היא הבליגה למרות בגידותיו. "תפסתי אותו בוגד והוא היה בוכה לי שאסלח לו", סיפרה.



האישה, אחות בכירה בבית חולים, הצליחה במהלך השנים לאסוף לא מעט חומרים מרשיעים על בגידות בעלה, לרבות כאלה שקיבלה מבלש פרטי ששכרה, המעידים על מעלליו. כשהטענה הזו הוטחה בפניו, הגיב הבעל ב"לא היו דברים מעולם, אני בכלל אימפוטנט". לחיזוק טענתו טען כי אשתו לסבית והציג לכך הוכחות משלו.



עו"ד מורן סולן
עו"ד מורן סולן



האישה, באמצעות עו"ד סולן, טוענת כי לא זו בלבד שבעלה ניהל רומן עם חברתה לעבודה, גם היא אחות במקצועה, הוא ביקש לצרף את הבוסית של שתיהן למיטה אחת. האישה הודיעה כי תציג לבית הדין ראיות וביניהן הקלטות שיחות טלפון עם המאהבת וצילומי סטילס של מפגשיהם. "בעלי נואף סידרתי שהפך את חיי לגיהינום", טענה בפני עו"ד סולן ודורשת להתגרש. "הטיעון שהוא אימפוטנט נועד להפוך את הקערה על פיה".



הבעל מצידו, טוען כי ההיכרות עם חברתה הטובה של אשתו הייתה ביוזמת רעייתו, שיזמה גם את הרעיון לצרף את הבוסית שלהם למיטה "כדי שיחד נחגוג כולם", כהגדרתו. בינתיים, הבעל מאיים לחשוף את הפרטים בפומבי אם יידרש לעשות זאת במסגרת מאבק הגירושין. "יש לי אישה לסבית שלא יודעת שובע מיני" הוא טוען להגנתו.