פרטים נוספים נחשפו היום (שישי) על הפרשה בה מעורב ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפי דיווח בערוץ 10, מדובר על חשד להלבנת הון בהיקף גדול, לכאורה, בה מעורב גם גורם בכיר מתחום המשפט. כרגע, המשטרה עדיין מגדירה את שלב החקירה כבדיקה, וההחלטה על המשך דרכה נמצאת בידי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ופרקליטות מחוז ירושלים שאחראית על החקירה.



כמו כן, נודע כי לא בוצעו פעולות חקירה מחוץ לגבולות הארץ, אך לא מן הנמנע שיבוצעו כאלה בהמשך. 



פרשיה נוספת שנחקרת כרגע עוסקת בראש הסגל לשעבר של נתניהו, ארי הרו, בחשד שהיה מעורב במכירה פיקטיבית של נדל"ן. ייתכן שהמשטרה תנסה להשתמש בהרו ובחקירה נגדו לצורך השגת פרטים נוספים על הפרשה בה מעורב נתניהו, בהנחה שהרו, שהיה בכיר באגודת "ידידי הליכוד" בארצות הברית ייתכן והיה לפחות מודע להעברות כספים חריגות. 



ראש הממשלה טען בתגובה כי לא עבר שום עבירה פלילית ומדובר בעניינים פוליטיים לטענתו. בעת התפוצצות הפרשה בכלי התקשורת, אמר נתניהו, בעת שהותו באפריקה, כי מדובר ב"שטויות".



כזכור, החקירה, שאינה עוסקת בפרשות האחרונות ששמו של נתניהו נקשר בהן – ביביטורס והמיליונר ארנו מימרן. נשמרת בסוד וידועה רק לנוגעים לה. בעבר כי במוקד החקירה כספי תרומות מאנשי עסקים זרים ששימשו לכאורה את נתניהו במהלך כהונתו הנוכחית. ככל הנראה יש מקרים נוספים אך יש עליהם התיישנות.