עצר לעזור ונהרג: נהג בשנות ה-20 לחייו שנסע עם חבריו אמש במחלף עירון הבחין ברכב שנתקע. הצעיר ירד מהרכב על מנת לסייע, מעד ונפל מהגשר שגובהו כ-10 מטרים על האדמה בוצית של נחל ברקן. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה ומסוק צבאי חילץ את הפצוע ופינה אותו תוך פעולות החייאה לבית חולים רמב"ם כשמצבו אנוש. בהמשך הלילה נקבע מותו.



מסוק החילוץ הצבאי. צילום: דוברות מד"א



הבוקר, לקראת השעה ארבע, התקבל דיווח על תאונת דרכים בשדרות מנחם בגין באשקלון לכיוון היציאה מהעיר. רכב פרטי פגע בעמוד תאורה ובעץ שבצידי הדרך והחל מתלקח. נהג הרכב, תושב אשדוד כבן 26 הצליח לחלץ עצמו מהרכב ופונה לבית החולים כשהוא סובל מכוויות. בתוך הרכב אותרה גופת אדם נוסף שזהותה טרם ידועה. בוחני תאונות הדרכים אגף התנועה שהגיעו למקום החלו בחקירת נסיבות התאונה. 



בהמשך היום, בשעה 8:00 בבוקר, התגלתה גופתו של גבר כבן 23 בחוף בשדות ים. חובש בכיר במד"א צביקה וייס שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בסמוך לקו המים צעיר בשנות ה 20 מחוסר הכרה, סיפרו לנו שהוא נכנס אתמול בשעות הצהרים לים ואבד איתו הקשר. הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".