בנו של ראש ארגון פשיעה שחוסל, נעצר ביחד עם שלושה אחרים בחשד שהפכו את מבנה מועדון ה"פלקה" לשעבר בתל אביב, למעבדת הידרו ענקית לגידול וייצור סמים. בפשיטה של בלשי מרחב יפתח, נתפסו בתוך אולם המועדון שנסגר כ-2,000 שתילי סמים. ארבעת החשודים יובאו הערב (שבת) לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם.



המקום בו אותרו השתילים הוא מועדון המוזיקה המזרחית בו החלו את דרכם זמרים רבים מהז'אנר הים-תיכוני. המקום נחשב במשך שנים לבית של זמרים כגון זוהר ארגוב. לאחר סגירתו גילתה המשטרה כי המקום הוסב לבית גידול מריחואנה בכמויות גדולות. 



במשטרה מנהלים בשבועות האחרונים מאבק עיקש נגד מעבדות ההידרו כאשר רק בימים האחרונים נחשפו בראשון לציון שתי מעבדות גדולות על ידי בלשי מרחב יפתח וכן מעבדה נוספת במתחם אבו סיף ביפו.



השתילים שנתפסו בתל אביב. צילום: חטיבת דובר המשטרה
השתילים שנתפסו בתל אביב. צילום: חטיבת דובר המשטרה




מעבדת ההידרו אותרה באולם המועדון לשעבר. צילום: חטיבת דובר המשטרה
מעבדת ההידרו אותרה באולם המועדון לשעבר. צילום: חטיבת דובר המשטרה



במשטרה מציינים הערב כי "סמי ההידרו הינם קשים וחזקים, הגידול שלהם לכאורה הוא קל והם נגישים לצעירים, לבני נוער, מה שמסב להם נזק חמור. מדובר בסמים שהחליפו את סמי הפיצוציות וה'נייס גאי' וכגודל ההיצע, כך גודל הביקוש. לא בכדי מדובר במעבדות עצומות שכאלה. מרחב יפתח ימשיך להילחם בתופעה המסוכנת על מנת למגר ככל שניתן את המשך הפעלת מעבדות מסוג זה, גידול וייצור של סמים".