זלמן שושי, אחת הדמויות הצבעוניות ביותר של תל אביב מאז שנות ה-60, הלך היום (שני) לעולמו בגיל 68. השוטרים שפרצו לדירתו, לאחר טענות כי הוא לא נראה בימים האחרונים, גילו את גופתו, ולאחר הערכת מצב, התברר כי היתה שם במשך מספר ימים ונמצאה בריקבון מתקדם. זלמן שושי, אשר שינה את שם משפחתו מ-וינדר והתפרסם בעיקר לאחר שנהג להתחפש לנשים ולהגיע למסיבות בתל אביב.



שושי, בן לניצולי שואה, סבל מסכיזופרניה ואף נקבע על ידי מומחה כי הוא מעורער בנפשו. אחד הסיפורים המפורסמים ביותר על שושי, קשור בעיקר לכך שב-1999 טלפן למזכירות הכנסת, הציג עצמו כרופא ומסר הודעה כוזבת על מותו כביכול של הח"כ לשעבר אמנון רובינשטיין. ההודעה שקיבל יו"ר הכנסת דאז אברהם בורג, גרמה לו לעצור את הדיונים, כיוון שבאותה התקופה רובינשטיין היה מאושפז. הישיבה נעצרה והתקיימו רגעי זיכרון לכבודו, עד אשר הגיעה ההכחשה וההוכחה כי רובינשטיין אכן בחיים. 

כתב האישום שהוגש נגדו בגין המעשה בוטל על ידי בית המשפט בהסתמך על חוות דעתו של הפסיכיאטר המחוזי, שקבע כי וינדר היה חולה בנפשו בעת ביצוע העבירה ואינו כשיר לעמוד לדין.

מאז סוף שנות ה-90 הוא הוזכר מפעם לפעם בעיתונות בדרישות דרמטיות לעזרה במציאת מקום עבודה כגון: "אני על סף הידרדרות מחודשת ומבקש סיוע", אני קורא לעם ישראל הרחום והחנון, ומוכן לעשות כל עבודה, כבר שנים שאני לא עובד בעבודה הבזויה שבה עסקתי כל חיי". עוד בחייו הספיקה לצאת אוטוביוגרפיה על שנקראה "כל הזלמן בשושי".