החל משעות הערב של אתמול, פעלו צוותי הכיבוי והחילוץ של פתח תקווה בשלושה מקרים בהם נותרו פעוטות ברכב נעול, ובמקרה אחד שבו ננעל ברכב כלב. בכל המקרים חולצו הנעולים ללא פגיעה, והופנו לטיפול רפואי במקום. 



במקרה הראשון, אם ירדה מרכבה ברחוב פינסקר בעיר, פנתה למושב האחורי, שם ישב בנה הפעוט, הניחה את שלט הרכב על המושב, וניגשה להוריד את העגלה, ובעודה מתכוונת לאסוף את בנה, ננעלו הדלתות כשהפעוט בפנים. תושבים שהיו בסביבת הרכב, ניפצו את חלון הרכב והצליחו לחלץ את התינוק ללא פגע.



במקרה נוסף שאירע הבוקר, בקריית אריה שבעיר, אישה שיצאה מרכבה לא הספיקה להוציא את כלבה ממנו. דלתות הרכב ננעלו כשהכלב עדיין ברכב. האישה הזמינה וצוות כיבוי פרץ את דלתות הרכב וחילץ את הכלב ללא פגע. עוד בפתח תקוה, לרחוב רוטשילד שבעיר הוזעקו צוותי הכיבוי לרכב שבעליו יצא ממנו ובטרם הוציא את בנו הפעוט, ננעלו הדלתות כשהמפתח בפנים. כוחות חילוץ שהגיעו לנקודה פרצו לרכב וחילצו את הפעוט.



באירוע נוסף, צוותי החילוץ של פתח תקווה הוזעקו לרחוב מעודה בראש העין, גם שם ננעל תינוק בתוך הרכב, שעה שהוריו יצאו והשאירו את המפתח בתוך הרכב, והצליחו לחלץ את הפעוט כשהוא מזיע. 



כבאי פתח תקווה מבקשים מההורים לשמור על עירנות, לא להשאיר את המפתח באוטו  



כזכור, אתמול בשעות הצהריים, תינוקת בת שמונה חודשים, באר הורוביץ, ברכב סמוך ללשכת התעסוקה בערד. התינוקת אותרה כשהיא מחוסרת הכרה לאחר ששהתה ברכב הנעול זמן ממושך. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לה טיפול רפואי וביצעו בה בו פעולות החייאה שלא צלחו, אשר בסופן נאלצו לקבוע את מותה. מהמשטרה נמסר בעקבות האירוע כי נסיבות המקרה בבדיקה.