התהפתחות בחקירת פרשה 1131: הותר לפרסום כי אותרו שרידי גופה שהועברו לבדיקה לצורך זיהוי ונבדקת האפשרות שמדובר בגופתו של ג'ורדן אזולאי, שעל סיפור היעלמותו לפני חמש שנים פורסם במעריב אונליין והמשטרה מעריכה כי חוסל. לא נמסר היכן נמצאו השרידים.



עד כה הותר לפרסום כי במסגרת הפרשה נחקרים אירועי הרצח של ג׳ורדן אזולאי, שרון מזרחי, מור אלגרבלי ואיציק גפן. עוד הותר לפרסום כי מעצרם של שמונה חשודים בפרשות השונות הוארך עד ליום 21.7.16.



לפני שלושה ימים חשפו חוקרי היחידה הארצית לפשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) כי על פי הראיות שבידיהם אזולאי, נרצח וכי מי שמעורב ברציחתו הם שני אחים מארגון פשיעה מוכר, שנעצרו ביחד עם שלושה נוספים אתמול בלילה, אחרי שבשבועיים האחרונים היו תחת מעקב של המשטרה.



הכל החל בתפנית שחלה במהלך דיון שהתקיים בבית המשפט בעניינו של ארגון הפשיעה מוסלי. בשלב מסוים ביקשה המשטרה להפסיק את הדיון בטענה שהגיע לידיה מידע מודיעיני רב חשיבות.



כבר אז, החלו הלחשושים לפיהם חוקרי היאחב"ל גייסו לכוחותיהם עד מדינה ובסביבת הפשע המתינו להתפתחויות שכאמור לא איחרו לבוא. היום, האריך שופט בית משפט השלום בראשון לציון, מנחם מזרחי, ב-11 ימים את מעצרו של אחד החשודים המרכזיים בפרשת 1131 שנעצר שלשום בלילה על ידי חוקרי היאחב"ל, לו מיוחסת עבירת מעורבות ברצח אזולאי ,עבריין שבלט בארגון הפשע של יצחק אברג'יל ומי שעד לאחרונה הוכרז כנעדר וגופתו טרם נמצאה.