נסיון לשדך בין ח"כ אורן חזן לאביבית בר זוהר, שיחה עם אדם שיצא לצוד פוקימונים ונחשד בטעות כפדופיל, וראיון עם אדל בספלוב: כך פתחו יוצא הריאליטי שי חי והעיתונאית מיקי לוין את התכנית הראשונה שלהם ב"רדיו ללא הפסקה 103 FM".

טרם השידור שלח שי חי הנרגש מסר למעריצים: "תמיד האמנתי שאם למישהו יש משהו לומר מוטב שהוא ישלח את זה לאוויר", מסר כוכב הראליטי שדגל לאורך שהותו בתכנית ה"אח הגדול" בגישת 'כל האמת לפרצוף'. היום (חמישי) כתב למעריציו: "היום מתחיל פרק חדש בחיי בו ניתנת לי הזדמנות מרגשת להפוך לחלק ממשפחת 103. ההתרגשות בשיאה, לא ישנתי בלילה ואני כבר לא יכול לחכות לשידור הראשון. תחזיקו לי אצבעות".







הצעד הנוכחי בקריירה של שי חי מגיע לאחר שהחל לכתוב טור אישי לעיתון מעריב. הוא וכתבת הבידור יפתחו לכם את חגיגות סוף השבוע בכל יום חמישי בשעה 22:00. הם לא רק יגידו את כל האמת שלהם על האקטואליה השבועית בפרצוף, אלא יפטפטו על רכילות, יארחו באולפן אושיות מסקרנות מתחלפות ויקבלו פניות ממאזינים בשידור חי בעמוד הפייסבוק של התכנית. התכנית משודרת כולה לייב - גם בדף הפייסבוק של התכנית, גם בקבוצת המעריצים הגדולה "צבא האמת של שי חי" וגם בעמוד הפייסבוק של אתר מעריב.