פרשת 1131 ממשיכה להתפתח, ובהמשך לגל המעצרים מהשבועות האחרונים נודע היום (ראשון) כי המשטרה ממשיכה לעצור מספר חשודים, הקשורים לכאורה לפרשה. בגל המעצרים הנוכחי נעצרו חמישה אנשים בפרשה שנחשפה לראשונה בשבוע שעבר, כששלושה מהם חשודים ברצח מור אלגרבלי, ושניים נוספים נעצרו בחשד מעורבות ברצח אחר נוסף. בשלב זה, עד להודעה לבני משפחת הנרצח, לא ניתן להרחיב בגין על איזה רצח מדובר. כל החמישה יובאו ככל הנראה במהלך הצהריים לבית משפט השלום בראשון לציון להארכת מעצרם.
 
מדובר בפרשה שנחשפה ע"י היאחב"ל ולהב 433 במשטרה, ובגינה נעצרו עוד בשבוע שעבר שלושה חשודים. כולם מתייחסים לאירועי רצח שארעו במהלך השנים האחרונות ועד היום למשטרה לא היה קצה חוט לגביהם. ככל שמתווספים לחקירה אירועי רצח שונים, כך עולה ההערכה בקרב גורמים בעולם הפשע כי המשטרה מחזיקה ברשותה עד מדינה, ששופך אור על סכסוכים מקומיים ואחרים באזור בת ים, ראשון לציון והמרכז.

כזכור, חמש שנים אחרי שנעלם ג'ורדן אזולאי, עבריין מוכר למרות גילו הצעיר (21), נחשף בשבוע שעבר כי על פי הראיות שבידי המשטרה, אזולאי נרצח וכי מי שמעורב ברציחתו הם שני אחים מארגון פשיעה מוכר, שנעצרו ביחד עם שלושה נוספים אתמול בלילה, אחרי שבשבועיים האחרונים היו תחת מעקב של המשטרה.
 
הכל החל בתפנית שחלה במהלך דיון שהתקיים בבית המשפט בעניינו של ארגון הפשיעה מוסלי. בשלב מסוים ביקשה המשטרה להפסיק את הדיון בטענה שהגיע לידיה מידע מודיעיני רב חשיבות. במסגרת חקירה שביצעה היחידה הארצית של משטרת ישראל בפרשה 1131 הותר לפרסום כי אותרו שרידי גופה, שהועברו לבדיקות מעבדה לצורך זיהוי. שאר הפרטים מצויים באיסור פרסום.
 
כבר אז, החלו הלחשושים לפיהם חוקרי היאחב"ל גייסו לכוחותיהם עד מדינה ובסביבת הפשע המתינו להתפתחויות שכאמור לא איחרו לבוא. היום, האריך שופט בית משפט השלום בראשון לציון, מנחם מזרחי, ב-11 ימים את מעצרו של אחד החשודים המרכזיים בפרשת 1131 שנעצר שלשום בלילה על ידי חוקרי היאחב"ל, לו מיוחסת עבירת מעורבות ברצח אזולאי ,עבריין שבלט בארגון הפשע של יצחק אברג'יל ומי שעד לאחרונה הוכרז כנעדר וגופתו טרם נמצאה.