אסיר שהתחזה לקצין צה"ל וניהל מערכות יחסים עם נשים בדרום יעמוד לדין. כך קבעה היום (שלישי) פרקליטות מחוז דרום שהגישה לבימ"ש השלום בב"ש כתב אישום נגד תושב הצפון. מכתב האישום עולה כי מדובר בצעיר בן 34, אסיר לשעבר, שהתחזה לקצין צה"ל ובאופן שיטתי ומתוחכם יצר קשר עם נשים מאזור הדרום, היה איתן במערכת יחסים רומנטית וגנב מהן כסף ודברים יקרי ערך.



מכתב האישום עולה עוד כי הנאשם יצר קשר באמצעות קבוצות ווטסאפ ובמייל עם ארבע נשים מאזור הדרום, הציג את עצמו בפניהן בכזב כ"רותם קרני", רב סרן בצה"ל ולוחם שייטת שנפצע במבצע "צוק איתן", נפגש איתן, קיים איתן קשר אינטימי ואף הציע להן להינשא. כאשר העלה הנאשם את חשדן של הנשים, עזב את דירתן וגנב דברים יקרי ערך וכסף.




מרמה בנסיבות מחמירות



סמוך לסוף יוני 2016, שלח הנאשם קורות חיים למרחב התעסוקתי של מועצת הגליל העליון, כשהוא מציג מצג שווא, לפיו שמו "רותם קדם", וטען כי הוא קצין בצה"ל, בעל תואר שני מהמרכז הבין תחומי, ובעל ניסיון תעסוקה של עבודה ברפת. על סמך קורות החיים ששלח הנאשם, התקבל הנאשם לעבוד ברפת בקיבוץ איילת השחר, קיבל דירה למגוריו, ומקדמה על שכרו בסך 1,500 שקל.



כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות לחייל וגניבה. הנאשם ריצה בעברו עונשי מאסר בגין עבירות מרמה והונאה, והשתחרר ממאסרו האחרון בתחילת שנה זו.