מורה באחד מבתי הספר מהדרום שסיפרה לבעלה כי היא בהיריון, עברה לטענתו הפלה וזאת אחרי שקיימה על פי החשד יחסי מין עם אחד מתלמידיה, נער בן 15, שבעדות שמסר במשטרה קשר את עצמו למפגש אינטימי עם המורה שאגב, בחקירתה מכחישה כל קשר אישי עם התלמיד. ממשרד החינוך נמסר כי "הנושא נמצא בחקירת משטרה. המשרד יפעל בהתאם לממצאי החקירה". נערה מהתיכון סיפרה ל"מעריב אונליין" כי הנער והמורה היו מיודדים והסתובבו בהפסקות ביחד, "הייתי רואה אותו יוצא מהכיתה וישר הולך ונפגש איתה". 



גורמים המעורים בפרטים סיפרו הערב (שלישי) ל"מעריב אונליין" כי לפני מספר ימים סיפרה המורה לבעלה כי היא בהיריון. הבעל שעובד במוסד ביטחוני, תהה לפשר ההודעה והגיב: "זה לא ממני, זה לא יכול להיות". אלא, שהרעיה כך נטען במהלך השיחה עם בעלה ולאחר שזה עמד על דעתו כי ההיריון אינו ממנו, השיבה לו כי מדובר בהיריון מאחד מתלמידיה בבית הספר שבו היא מלמדת.



הבעל ההמום ניגש ביום ראשון האחרון לתחנת המשטרה בעיר מגוריהם והגיש תלונה כנגד רעייתו בגין אינוס תלמידה. הבעל לא ויתר ומיהר גם לאגף הרווחה בעירייה ודיווח על האירוע החמור לכאורה. לאחר שהפרטים אומתו, החלו במשטרה בחקירת האירוע והמורה נחקרה באזהרה בחשד שביצעה מעשה אינוס באחד מתלמידיה ואף הרתה ממנו. המורה בחקירתה הכחישה כל קשר אישי עם התלמיד שמבחינתו דווקא הודה בפני החוקרים על מפגש אינטימי אחד עם המורה. בעקבות ההתרחשות החליטו במשטרה לשחרר את המורה בתנאי מעצר בית בן חמישה ימים וכן הרחקה מבעלה וילדם המשותף.



עורכי הדין עמיקם הדר וחדוה שפירא המייצגים את הבעל הנבגד לכאורה התייחסו למקרה: "מדובר בבני זוג מהדרום, הוא עובד במוסד ביטחוני והיא מורה. ההיריון נודע לו מהאישה בימים האחרונים והוא התכחש לאבהות. תוך כדי השיחה היא הודתה בפניו שמדובר בהריון מאחד מתלמידיה והוא ניגש איתה לבצע הפלה. עתה לאחר שהאישה הורחקה מבנה ומבעלה ברור שמדובר באירוע חמור ולא מן הנמנע כי הבעל יפנה בתביעת גירושין מרעייתו וכן מקבלת החזקה על ילדם המשותף".