המשטרה ערכה אתמול עימות בין המורה מהדרום החשודה ששכבה עם אחד מתלמידיה בן ה־15 - לבין בעלה הטוען כי היא הרתה לתלמיד ועברה לאחרונה הפלה. במהלך העימות טענה המורה כי נכנסה להריון מבעלה, אך לא הייתה מעוניינת בילד נוסף ממנו בשל יחסו המשפיל והאלים כלפיה, לטענתה. בנוסף הודתה כי התאהבה בתלמיד. ביום שלישי נחקרה המורה באזהרה בתחנת המשטרה בחשד לאונס התלמיד וניצול יחסי מרות. להגנתה טענה כי זה כשלוש שנים שאינה מלמדת אותו ולכן אין ביניהם יחסי מרות. לדבריה, הקשר נוצר בתקופה האחרונה ונמשך לפרק זמן קצר, כך שהמפגשים ביניהם היו בודדים. "התאהבתי בו וזה נגמר", הצהירה בחקירה.



המורה ייחסה את מערכת היחסים להחלטתה להתגרש מבעלה בעקבות היחס המשפיל והאלים שהפגין כלפיה וייתכן כי נגררה לקשר הקצר עם הצעיר. מנגד טען הבעל בתלונה שהגיש במשטרה כי רעייתו הרתה לתלמיד ועברה הפלה, ועתה הוא מבקש את הרחקתה מבנם המשותף בן השנתיים וממנו עצמו. זאת לפני שהוא פותח בהליך גירושים ממנה.



פרקליטיו של הבעל, עורכי הדין עמיקם הדר וחדוה שפירא, טענו כי העובדה שהמשטרה שלחה את האישה למעצר בית בן חמישה ימים והרחיקה אותה מבעלה ומבנם המשותף מעידה על חומרת המעשה, והדיווח נמסר גם לשירותי הרווחה.



עו''ד עמיקם הדר
עו''ד עמיקם הדר



מנגד ניסה עו"ד מיכאל בוסקילה, המייצג את המורה, להנמיך להבות. "מדובר באירוע מינורי יחסית. מרשתי טענה בחקירה כי הייתה קורבן לאלימות מצד בעלה ולכן נערך העימות. היא הטיחה בו שהוא הכה אותה ואף מעבר לזה, ולכן הם נפרדו והיא רצתה להתגרש ממנו. מרשתי כפרה מכל וכל בטענות לכאורה שהרתה לתלמיד והבהירה חד משמעית כי ההריון הינו מבעלה". הוא הוסיף כי בעלה מסר את גרסתו המכפישה, לדבריו, כדי לזכות במשמורת על בנם המשותף.




"תלמידים החמיאו לה"


תלמידי המורה סיפרו אתמול ל"מעריב־השבוע" כי מדובר במורה יפה ומטופחת, כלשונם, אהובה על התלמידים וכזו שלא מתלבשת באופן פרובוקטיבי.



"ישר ידעתי על איזה נער מדובר", הודתה נערה מהחטיבה שהמורה לימדה. "הנער ידיד של המורה, הייתי רואה אותם מדברים בהפסקות. הוא היה יוצא בסיום השיעור ומחפש אותה". "אני ממש מקווה שתמשיך ללמד, היא מורה טובה", הוסיפה תלמידה אחרת.



"היא נראית טוב, יפה, התלמידים היו מחמיאים לה ושואלים אותה 'מה את עושה היום בערב?', והיא תמיד הייתה מחייכת ולא משיבה", גילה תלמיד שלה מי"ב, "היא הייתה מביאה לפעמים את הבן שלה לבית הספר, ורואים שהיא אוהבת אותו", הוסיף.



ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בחקירת משטרה. המשרד יפעל בהתאם לממצאי החקירה".