ריב בין שתי משפחות בישוב כסייפה שבנגב הסתיים היום (ראשון) ברצח. מדובר בסכסוך בין משפחת אל-עמור למשפחה מפלג דולאם שבנגב שהחל ביום שישי, על רקע התפרעות של נהג מבן המשפחה התוקפת בשכונת אל-עמור, הלילה הסתיים הסכסוך באבידות בנפש. שני בני אדם נהרגו ו-15 נוספים נפצעו כאשר רכב נסע ופגע בהתקהלות של בני המשפחה במכוון.



עד ראיה סיפר כי שני רכבים השתתפו בתקיפה במה שהיה נראה כמו זירת פיגוע. "רכב הגיע לשכונת אל-עמור וירה צרור לאוויר", סיפר העד, "כאשר יצאו בני המשפחה והתקהלו סביבו, רכב נוסף הגיח ודרס אותם בכוונה. זה היה נראה כמו זירת פיגוע דריסה המוני, הייתה המולה רבה במקום". 



ישראל כץ, חובש בכיר במד"א שטיפל בפצועים סיפר: "קיבלנו דיווח על מספר פצועים בתאונת דרכים ויצאנו למקום בכוחות גדולים של מד"א. על הכביש הראשי בסמוך לכניסה לכפר חברנו עם מספר כלי רכב שהוציאו את הפצועים לכיוונו, מיד העברנו את הפצועים שסבלו בעיקר מחבלות בראש ובגפיים לאמבולנסים ולניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם לבי"ח תוך כדי טיפול רפואי כשמצבם בינוני וקשה".



כאמור, בקטטה נרצח אדם אחד, בן 50, ובנוסף אליו נפצעו 16 נוספים, מצבם של שניים, צעיר בן 25 ובן 40, מוגדר קשה כשהם סובלים מחבלות ראש, ו-14 נוספים שמצבם מוגדר קל עד בינוני, אשר שישה מהם פונו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. מהמשטרה דווח כי כוח המשטרתי פועל במקום להשבת השקט ולאיתור המעורבים החשודים, מעצרם והעברתם לחקירה.