חודשיים לאחר שנמצאו סימנים למעשי כישוף שנעשו בבית הקברות המוסלמי בבאר שבע, נמצאו שלשום בבוקר שש בובות וודו נוספות, שהכין "מכשף" בבית הקברות המוסלמי שליד היישוב הבדואי חורה שבנגב. על הבובות נכתבו שמות בעברית. כל שתי בובות הוצמדו זו לזו ולצמדים הוכנסו לבבות של עוף. באחת הבובות הוכנס גם גחל כבוי. כל שתי בובות נעטפו בנייר כסף, והן נקשרו בחוטים שחורים או אדומים.



נאיל נעאמי (52), תושב חורה המועסק כשומר על אתר עתיקות בצומת שוקת, הוא שחשף את מעשה הכשפים. "ביום חמישי בלילה סמוך לשעה 21:30 ראיתי רכב נכנס לבית הקברות המוסלמי", סיפר, "הרכב התעכב זמן מה ואז עזב. חשדתי בו מכיוון שאם יש לוויה, גם בלילה, מגיעים עשרות אנשים, וגם הייתי יודע מי מת. הבנתי שזו לא לוויה".



למחרת הגיע נעאמי לבית הקברות והבחין בעקבות שמהם הבין שגבר ואישה הגיעו למקום בשעות הלילה. "ראיתי קבר קטן שלידו סימנים של חפירה טרייה", המשיך, "חפרתי ומצאתי את נייר הכסף. המשכתי עם העקבות והגעתי לעוד שני קברים שבהם נטמנו עוד שני מעשי כישוף. השמות היו של יהודים ויהודיות. בתוך הבובות הוטמנו לבבות של עוף. הידיים והרגליים היו קשורות והבובות הוצמדו זו לזו. הבנתי שככל הנראה מדובר בניסיון לקרב בין שלושה זוגות שונים באמצעות מעשי הכישוף הללו. בני הזוג שהטמינו את הבובות חשבו שהן לא יימצאו לעולם כי הם הכניסו אותן אל תוך קברים של ילדים.



"לצערי, זו לא הפעם הראשונה שמתגלים מעשי כשפים בבית הקברות הזה. בפעם שעברה זה נעשה כלפי מוסלמים והפעם כלפי יהודים. זה מעשה פסול. שאלוהים יתנקם בכל מי שעושה את המעשים הללו". נעאמי יצר קשר עם שני שייח'ים מהיישוב, אחד מהם ייעץ לו לשרוף את הבובות והשני אמר לו להכניס אותן למים עם מלח כדי לנטרל את הכישוף. "אספתי עשב ושרפתי אותן", מספר נעאמי, "כנראה אלוהים שלח אותי כדי להציל את בני הזוג. גם אהבה אסור לעשות באמצעות כישוף. זה אסור לפי כל הדתות".