טל ואביעד התייחסו היום (שני) בתכנית הבוקר לפרישתו מהצבא של תא"ל אופק בוכריס המואשם באונס שטען כי הוא "יקדיש את זמנו להילחם על חפותו". אביעד העיר בציניות: "אנשים עוזבים כי הם מרגישים זכאים ולא כי הם מרגישים אשמים אם אתה חושב שאתה חף מפשע תישאר להלחם. איך אנשים קונים את הפאתוס הזה רק בגלל שהוא לובש מדים?". 


טל הסביר שהתייחס לפרישה בצורה אחרת בהתחלה: "אתמול קראתי על זה וחשבתי שהוא עושה משהו ראוי. אולי זו אסטרטגיה משפטית, אבל בסופו של דבר זה השתלם לו כלכלית, הוא מושך את כספי הפנסיה שלו לפני שירשיעו אותו". טל הדגיש כי למרות הפרישה, בוכריס יקבל ייצוג של הצבא על חשבון הצבא ושלושה עורכי דין מחוץ לסנגוריה הצבאית". אביעד משלים אותו ואומר: "הצבא משלם על הייצוג המשפטי שלך, מאיזה עול אתה משחרר את צה"ל?".



מירי רגב: טיפשות או רוע


טל ואביעד עסקו גם בהתבטאותה של השרה מירי רגב שבמהלך ישיבת ממשלה בנושא תאגיד השידור אמרה "אם לא נקבל שליטה למה שניתן כסף?", ובכך הצליחה לזעזע אפילו את השרים בנט ושקד: "תחשבו כמה קיצוניים הדברים שהיא אמרה צריכים להיות כדי שזה יקרה" אמרו השדרנים והדגישו את האבסורד: "מדובר על תאגיד תקשורת שאומר להחליף את רשות השידור, ואמור לתת ביטוי איכותי שאין בשידור המסחרי, נקי מפוליטיקה, שיהיה עצמאי ושיהיה אובייקטיבי".

טל תהה "האם יעבור יום אחד שמירי רגב לא תפגין בורות ורשעות בנושא מסוים?" ואביעד ענה "במקרה שלה זאת טיפשות, וזה אחרי בדיקה לעומק". טל ניתח את הפעולות האחרונות של שרת התרבות: "יש למירי רגב בעיה עם הבנה של כיצד מתנהלת דמוקרטיה ואיך מתפקדת מדינה", ואביעד התעצבן: "אי אפשר כבר לשמוע את המילה תרבות, מרוב שהיא אומרת את זה".