האחים שלומי ואופיר ניאמצ'יק הם החשודים ברציחתו של ג'ורדן אזולאי, חייל בארגונו של איציק אברג'יל בשנת 2011, הצעיר שגופתו נמצאה אחרי שנעדר במשך כחמש שנים, הודות לפרטים שמסר לחוקרי היאחב"ל עד מדינה בפרשה. כך הותר לפרסום היום (שני) על ידי בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה וצמצם את צו איסור הפרסום בפרשה 1131. החשודים ברצח הם עבריינים מוכרים שהיו בעבר בארגון של אברג'יל וכן היו של העבריין מוטי חסין בעסק למחזור. שני האחים היו מהדמויות הבולטות בארגון באותם ימים שבהם בוצע הרצח.



כזכור נמצאו שרידי גופתו של אזולאי במהלך החודש שעבר ומיד לאחר מכן אישרה המשטרה באופן סופי כי הצעיר בן ה-21 נרצח במסגרת תרגיל "כיפה אדומה", מלכודת שטמנו לו גורמים שהכירו אותו.



יצחק אברג'יל. צילום: קובי, גדעון, פלאש 90
יצחק אברג'יל. צילום: קובי, גדעון, פלאש 90



תרגיל "כיפה אדומה" הוא אחד המרכיבים השכיחים בפרשת 1131 שחשפה עד כה הודות לעד המדינה גם את מקרי הרצח של העבריין איציק גפן בדצמבר 2011 בחולון, שרון (במבה) מזרחי, מור אלגרבלי ו משה נחייסי ב- 11.11.11 בתל אביב יפו.



עוד הותר לפרסום כי יתר העצורים בפרשה הם: בועז אדרי, יהושע רבי, עמית (צביקה) פוגל, שלמה גבריאלי, אורן ושמואל בן דוד, דוד עג'מי, תמיר חיים, דני גאון ומשה בן דוד ומעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט. חיים גבריאלי שנעצר גם הוא בפרשה שוחרר למעצר בית.