התפתחות בחקירת פרשה 1131. היום (שלישי) הותר לפרסום כי המשטרה חוקרת גם חשדות למעורבות ברצח, במספר ניסיונות רצח ועבירות אלימות אחרות. הבוקר פורסם כי שמונה חשודים נעצרו במספר פרשות, והם הובאו להארכת מעצר. 



הרצח שנחקר הוא של אבי דוד, באוקטובר 2011 בבת ים. בעניינו מתנהל הליך משפטי ערעור המדינה בבית המשפט העליון וכעת נחקרת מעורבותם של חשודים נוספים.



כמו כן, נחקרים מספר ניסיונות רצח/קשירת קשר לפגיעה באחרים במהלך שנת 2012 וכן ניסיון רצח באמצעות מכונית ממולכדת שנתפסה על ידי המשטרה במהלך 2015, בעניינה הורשע אדם וכעת נחקרת מעורבותם של חשודים נוספים.



עוד נמסר מהמשטרה, כי נחקרים גם זריקת רימון לבית בראשון לציון, גניבת נשק צה״לי מחייל ברכב בבת ים בדצמבר 2014, אחזקת אמל״ח שתפסה המשטרה בגן ילדים בתל אביב בגינה הורשע אדם וכעת נחקרת מעורבותם של חשודים נוספים וסחיטה באיומים והצתה של דוכנים בשוק הכרמל בתל אביב במהלך 2015.



אתמול הותר לפרסום כי האחים שלומי ואופיר ניאמצ'יק הם החשודים ברציחתו של ג'ורדן אזולאי, חייל בארגונו של איציק אברג'יל בשנת 2011, הצעיר שגופתו נמצאה אחרי שנעדר במשך כחמש שנים, הודות לפרטים שמסר לחוקרי היאחב"ל עד מדינה בפרשה. החשודים ברצח הם עבריינים מוכרים שהיו בעבר בארגון של אברג'יל וכן היו של העבריין מוטי חסין בעסק למחזור. שני האחים היו מהדמויות הבולטות בארגון באותם ימים שבהם בוצע הרצח. 



כזכור, נמצאו שרידי גופתו של אזולאי במהלך החודש שעבר ומיד לאחר מכן אישרה המשטרה באופן סופי כי הצעיר בן ה-21 נרצח במסגרת תרגיל "כיפה אדומה", מלכודת שטמנו לו גורמים שהכירו אותו.



במסגרת הפרשה, עד כה הותר לפרסום כי במסגרת הפרשה נחקרים גם אירועי הרצח של שרון מזרחי המנוח, יצחק גפן המנוח, מור אלגרבלי המנוח, משה אנחייסי המנוח, רמי אמירא המנוח ובר כהן המנוח.