עדיין לא ברור מה גרם לתאונה הקטלנית שאירעה הלילה (רביעי) בה נהרגו אנג'ליק נעים (32), אולגה אשקר (38), וקלואי נעים בת השנתיים, כשמשאית נכנסה ברכב בו נסעו בצומת פורדיס בכביש 4, אולם ייתכן שסרטון מן האירוע יצליח לשפוך אור על נסיבות התאונה. 

בסרטון נראה הרכב בו נסעו שלוש ההרוגות חוצה את הצומת, כשממול חוצה רכב אחר, מה שעשוי להעיד כי הן נסעו באור ירוק. לאחר מספר שניות מגיחה המשאית לתוך הצומת ופוגעת בעוצמה ברכב וגורמת לו להסתובב לעבר הנתיב הנגדי. המשאית עצרה כמה מאות מטרים מהצומת. 



הבוקר האריך בית המשפט את מעצרו של נהג המשאית עד ליום שישי ב-12:00, בעקבות חשד כי נהג תחת השפעה של סמים וחצה את הצומת ברמזור אדום. פרקליטו של הנהג, עו"ד מוחמד סביחאת, אמר בבית המשפט: "מרשי משתתף בצערן של המשפחות", ואל מול אמירה זאת, אמר הנהג: "לא חציתי ברמזור אדום". 


במהלך החקירה, המשטרה נטלה דגימת דם מהחשוד, על מנת לבחון האם אכן נסע תחת השפעת הסמים. מדובר בנהג לכאורה מקצועי, שבאמתחתו עבירות של צריכת סמים, אולם לדברי פרקליטו, עו"ד סביחאת, הוא מעולם לא הורשע בעבירות מסוג זה או במעורבות כזאת או אחרת בתאונה קלטנית. עוד הוסיף עורך הדין: "נפגשתי עם מרשי לפני הדיון והוא מכחיש בתוקף את חשדות המשטרה. לדבריו, הוא בטוח שחצה את הצומת ברמזור ירוק, וכי הרכב השני ככל הנראה היה זה שחצה את הצומת ברמזור אדום. זה נמצא כרגע בהליך בדיקה של החוקרים.

עוד הוסיף עורך הדין: "המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של מרשי בחמישה ימים על מנת לבצע את הבדיקה ולהשלים את החקירה, אולם השופט קבע כי יומיים בלבד אמורים להספיק למשטרה לבדוק את גרסתו ולהשלים את החקירה בעניין זה. אני מניח כי עד כבר יתקבלו תוצאות המעבדה של דגימת הדם שנלקחה ממנו, ואז נהיה יותר חכמים ונוכל להתייחס בהתאם".