פרסום ראשון: אתי אלון ומשפחתה הגיבו הערב (חמישי) לראשונה לדבר שחרורה המוקדם לאחר 14.5 שנים מאחורי סורג ובריח. בתגובה ראשונה שנמסרה נאמר:  "הגיע הרגע לו חיכינו", מסרו ל"מעריב אונליין". "אתי חזרה לחיק משפחתנו וכולנו עדיין לא מעכלים שהיא פה אתנו". המשפחה ציינה כי הדבר הראשון שאלון עשתה כשהגיע לביתה היה להדליק נר זיכרון לאמה, שנפטרה ממחלה לפני כעשרה ימים. 
"סוף סוף הבינו את מה שאנחנו הבנו מזמן- אתי צריכה להשתחרר. אתי ביקשה סליחה, התנצלה מעומק נשמתה, עשתה כברת דרך ושילמה את חובה לחברה", אמרו. "גם אנחנו שילמנו מחיר אישי כבד כמשפחה, ונשארנו מאוחדים לאורך הדרך". המשפחה הדגישה כי "התפקיד שלנו זה לעזור לאתי להסתגל חזרה אלינו, ולשגרה נורמטיבית ככל האפשר. אתי עומדת בפני תקופה קשה, עם המון התמודדויות ועם אובדן גדול", נמסר. "לולא התמיכה של הציבור, השחרור היה מתעכב עוד יותר". 

בר סיטון, יועץ התקשורת של אתי אלון וממובילי הקמפיין לשחרורה מסר: "ניהול משבר תקשורתי בתיק המעילה הגדול ביותר בישראל, מביא עמו אתגרים תקשורתיים ומשפטיים מורכבים מאד. עיצוב דעת הקהל ודברור ההליך מול כלי התקשורת היו המטרות העיקריות בניהול הקמפיין הציבורי לשחרורה של אלון.  המציאות הוכיחה לנו שוב, שניהול תקשורתי נכון עם משפטנים מעולים ומשפחה מדהימה הם המפתח להצלחה בקמפיין זה. אני מאושר שהצלחנו כולנו להחזיר את אתי לילדיה ומשפחתה המדהימה והמאוחדת".

כזכור, אחרי 14.5 שנים שישבה בכלא נווה תרצה, קיבלה הבוקר  אתי אלון את הבשורה לה ציפתה - היא משוחררת לביתה בטרם סיימה את 17 שנות המאסר שנגזרו עליה. ועדת השחרורים שליד שירות בתי הסוהר קיבלה את בקשתה של אלון לקצר את מאסרה בעקבות השיקום שעברה בכלא על פי תכנית שהכינה עבורה הרשות לשיקום האסיר. ההחלטה התקבלה לאחר שהפרקליטות הודיעה כי היא אינה מתנגדת לשחרורה.


אלון, בכירה בבנק למסחר, שמעילת ענק שלה בסכום הנאמד ברבע מיליארד שקל הובילה לקריסת הבנק בתחילת שנות ה-2000, ריצתה יותר משני שלישים מעונש המאסר שהושת עליה - 17 שנות מאסר שאותן החלה לרצות בשנת 2002.