אישה שהתדפקה על דלתות בתי קשישים בפתח תקווה והתחזתה למי שנשלחה אליהם על ידי חברה סיעודית לכאורה, נעצרה בחשד שהונתה את הזקנים וגנבה את רכושם. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרה של האישה עד הבוקר (שלישי) ובכוונת המשטרה להגיש נגדה כתב אישום כבר בימים הקרובים. האישה נעצרה לאחר שבתקופה האחרונה התקבלו תלונות מצד קשישים מפתח תקווה על כך שאישה צעירה הגיעה לביתם באמתלה של מטפלת סיעודית, שנשלחה לכאורה מטעם חברה סיעודית מוכרת כדי לטפל בהם ובשל כך אפשרו לה להיכנס לבתיהם.



לטענת המתלוננים, האישה שהתחזתה למטפלת הצליחה בתוך פרק זמן קצר לגנוב את רכושם ובאחד המקרים אף הגיעה אל הקשישים כשבנה הפעוט בן הארבע מתלווה אליה. המטפלת הותירה את בנה יחד עם הקשישים לצפות בטלוויזיה בסלון הבית ובו בזמן חיטטה בחפציהם האישיים וגנבה מרכושם.



בשני האחרון התקבלה במוקד 100 של המשטרה תלונה על אירוע דומה במהלכו האישה שעוררה את חשדם נמלטה מהדירה. בעקבות הדיווח הגיעו למקום שוטרים שפתחו בסריקות נרחבות במהלכן אותרה החשודה, אישה בת 35 תושבת העיר שזהותה התאימה לפרטים שמסרו המתלוננים. בחקירתה במשטרה נקשרה החשודה למספר אירועים נוספים בהם פעלה בדרכי תחבולה להיכנס אל בתי הקשישים. 




מטפלת סיעודית חשודה בהכאת קשישה


מעצרה של החשודה מתרחש כשבוע לאחר שפורסם כי משטרת ישראל חוקרת חשד לפיו קשישה ניצולת שואה, חולת אלצהיימר בת 90 המתגוררת ברחובות, הוכתה על ידי המטפלת הסיעודית שלה, נתינת נפאל בת 32. לפני כשבועיים הוגשה תלונה במשטרת ישראל על ידי בני משפחתה של הקשישה, לאחר שראו על גופה סימני אלימות. קרוביה של הקשישה התקינו בביתה מצלמת אבטחה, ובה נצפתה המטפלת סוטרת לקשישה ומכה אותה.