עוד שבוע חלף, והקטל בדרכים לא נפסק. תאונת דרכים קשה אירעה בשעות הצהריים (חמישי) בין שני כלי רכב בכביש 66, סמוך לצומת מגידו (לכיוון קיבוץ גבעת עוז). כוחות ההצלה של מד"א שהגיעו למקום ראו תאונה חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים, כשסיבת האסון עדיין לא ברורה. לפי הכוחות בשטח, ברכב אחד היו גבר ואישה, וברכב השני שלוש נשים, בשנות ה-50 לחייהן, כשאישה אחת מכל רכב מצאה את מותה באירוע. שלושת האנשים האחרים שהיו מעורבים בתאונה, נפצעו באורח קשה: אישה בשנות ה-50 , אישה בשנות ה-70 שפונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח העמק, וגבר בשנות ה-50 שמפונה במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם.



סגן מנהל מרחב גלבוע פראמדיק מד"א וויסאם זועבי שהגיע למקום סיפר: "במרכז הכביש עמד רכב מעוך שבתוכו גבר ואישה ובתעלה בצד הכביש רכב נוסף גם הוא מעוך שבסמוך אליו שכבה אישה בשנות ה-50 ובתוכו שתי נשים נוספת. האישה ששכבה מחוץ לרכב הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה ואישה נוספת ברכב השני בכיסא שליד הנהג הייתה גם היא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה.



"ניסינו להציל את חייהן, הפגיעות היו קשות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותן של שתי הנשים. גבר שישב בכיסא הנהג ושתי נשים נוספות מהרכב השני היו בהכרה מלאה וסבלו מפגיעה רב מערכתית, לאחר טיפול מהיר בשטח פינינו את שתי הנשים בניידות טיפול נמרץ לבי"ח העמק ואת הגבר במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם, מצבם של השלושה מוגדר קשה ולא יציב." מתחילת השנה נהרגו, על פי נתוני עמותת "אור ירוק", כ-219 בני אדם, מספר השווה לכל ההרוגים בתאונות בשנה שעברה.