תביעת הדיבה של הזמר אייל גולן נגד העיתונאי עמית סגל הסתיימה בפשרה: בהליך גישור בין הצדדים, הושג השבוע הסכם בו הזמר המפורסם מחק את התביעה שלו בגין לשון הרע נגד עיתונאי ערוץ 2. פרטי ההסכם נותרו חסויים, אולם ככל הנראה, הם לא כללו הסדר כספי או התנצלות מצדו של סגל. עם זאת, הבוקר (חמישי) השמיע סגל בתכניתו בגלי צה"ל שיר של גולן, "לרגל האירוע".



פגישת הגישור בין השניים, התקיימה השבוע, והוגדרה כ"פגישה טובה" שבסיומה הגיעו להסדר שהוגש לבית המשפט. כזכור, ההליך המשפטי החל בחודש ינואר השנה, כשגולן הגיש תביעה נגד סגל בגין דברים שאמר בתכניתו בגלי צה"ל, בקשר לפרשת "משחקי חברה", בה נחשד גולן בקיום יחסי מין עם קטינות. 



עמית סגל, צילום: מריים אלסטר, פלאש 90
עמית סגל, צילום: מריים אלסטר, פלאש 90






הזמין את גולן לדוכן העדים



לתביעה שהגיש גולן, סגל הגיב אז בציוץ בחשבון הטוויטר שלו שאמר "תביעה של אייל גולן על 400 אלף שקלים הגיעה סוף סוף בדואר. הוא טוען שם, בסעיף 16 ובאותיות גדולות, שמעולם לא שכב עם קטינה ליד אביו. מוזר כל כך, בחקירתו הוא דווקא הודה בכך בלי בעיה".



לצד תמונות של עדויות כתובות מפיו של הזמר, המשיך העיתונאי וכתב: "אייל גולן ועורך דינו אולי חושבים שיאיימו וישתיקו בתביעות דיבה. זה דווקא לא איום, זו הבטחה - אחרי שהתחמק בכל הזדמנות מלדבר על מעשיו, הגיע הזמן לשמוע אותו בדלתיים פתוחות, בבית משפט, מספר הכל ועונה על שאלות קשות. ניפגש על דוכן העדים".





אך בכך לא הסתיימו ענייניו המשפטיים של הכתב הפוליטי. בתחילת ספטמבר יישמעו בבית המשפט בתל אביב הסיכומים בתביעה שהגיש נגדו חבר הכנסת אורן חזן, גם כן בגין לשון הרע.