בלוגר רכילות מוכר נעצר אתמול בלילה על ידי שוטרי מרחב ירקון במחוז תל אביב בחשד שתקף את אמו וגרם למותו של כלבה. כמו כן הוא חשוד בגרימת נזק לרכוש בבית. לבקשת עורכת דינו, הוטל איסור פרסום על שמו. הבלוגר הובא היום (שישי) להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, לאחר שסירב לבדיקת הסתכלות. השופטת רונית פוזננסקי-כץ החליטה לשחרר בתנאים מגבילים, לרבות הרחקה מאמו.



האירוע החל כאשר אתמול התקשרה האם למשטרה ודיווחה כי בנה משתולל בבית ותוקף אותה. כשהגיעו השוטרים לביתה הם גילו כי כלבה של האם נמצא ללא רוח חיים ועלה חשד כי הבלוגר הוא זה שגרם למותו. עם הגעתם של השוטרים לבית, בלוגר הרכילות נעצר מיד על ידי והועבר לחקירה. בחקירתו הכחיש את המיוחס לו. כאמור היום הוא הובא בפני בית המשפט, שם הוחלט לשחררו בתנאים מגבילים.



אירוע התקיפה לכאורה של בלוגר הרכילות מתרחש כארבעה חודשים לאחר שאשת התקשורת ספיר ניסני, שפכה שמן רותח על אמה וגרמה למותה. ניסני מואשמת בגרימת מות אמה ברשלנות ועד לתחילת המשפט הוציא בית המשפט צו הרחקה לניסני, המונע ממנה להתקרב לאחיותיה. תוקפו של צו ההרחקה יפוג בעוד חודש וכעת מבקשות האחיות מבית המשפט להאריך אותו. 



 ספיר ניסני. צילום: פייסבוק
ספיר ניסני. צילום: פייסבוק



כזכור, ניסני נחשדה בתחילה בניסיון רצח אימה. אך לאחר שהפרקליטות לא הצליחה להוכיח כי הייתה כוונה במעשיה של ניסני, שטענה שניסתה להכין שיקוי והייתה צריכה מרכיבים שהיו בחדר אימה, ולאחר שהאם נפטרה מפצעיה, שונה כתב האישום למוות ברשלנות.