אלימות מיותרת: אביה של דוגמנית צמרת ידועה נעצר היום (שבת) אחר הצהריים לאחר שעל פי החשד היה מעורב בתקיפתה של שוטרת שהגיעה לביתו שבשרון בעקבות רעש שלכאורה בקע ממנו במהלך מסיבה פרטית שהתקיימה במקום. אורח נוסף שתיעד את המתרחש ואיים על פקח עירוני שהתלווה אל השוטרים עוכב גם הוא לחקירה.



שוטרים ופקחים מהשיטור העירוני שהגיעו למקום זיהו כי בחצר הבית הפרטי מתקיימת מסיבה וכי רמקולים בעלי הספק ועצמה גבוהים במיוחד מוצבים בחוץ. השוטרים שהגיעו למקום מתחנת כפר סבא נתקלו בהתנגדות מצד המשפחה לאפשר את כניסתם לחצר הפרטית ולטענת המשטרה נהדפה אחת השוטרות בעצמה מחצר הבית החוצה ובמקום נוצרה מהומה שעלתה לאקורדים צורמים.



עוד נטען כי בעת שזיהו הצוות של השיטור המשולב את אביה של הדוגמנית ואדם נוסף היוצאים משער משני הם ניגשו לעברו וביקשו ממנו להזדהות ומשסירב, הבהירה לו אחת השוטרות כי תיאלץ לבצע את מעצרו. "זה היה השלב של התלהטות היצרים ובינתיים הוזעק למקום כוח תגבור", אומרים במשטרה. כשביקשו השוטרים להפסיק את מטרד הרעש ולהימנע משימוש ברמקולים שהוצבו בחצר, הם נתקלו לטענת גורם בכיר במשטרה בהתנגדות מצד בעלי המסיבה בכלל ואביה של דוגמנית הצמרת בפרט.



"אין לכם סמכות, מי אתם בכלל?"


"במקום לבקש סליחה ולהבין את מהות הגעתם של השוטרים ובכך לסיים את האירוע תוך שניות בודדות בדיוק כפי שקורה בכל אירוע דומה, בחר בעל המסיבה להתנהג בגסות ופנה אל השוטרים בתקיפות כשהוא אומר להם 'אין לכם סמכות לדרוש מאיתנו להפסיק את המסיבה, מי אתם בכלל?' וגרם בכך להתלהמות מיותרת. כשהשוטרים הבהירו לו כי ייאלצו לסגור את המסיבה הוא, לטענת השוטרים בשטח, תקף אותם וכן פקח עירוני שהתלווה לכוח המשטרה, דחף את אחת השוטרות כשאליו מצטרף אחד האורחים שסייע בידו לעורר פרובוקציות".



כתוצאה מהפגיעה בשוטרת החליט הכוח שבמקום לעצור את אביה של אותה דוגמנית ידועה ומוכרת וכן לעכב לחקירה את אותו אורח שעל פי החשד היה מעורב בתקיפתה כביכול של שוטרת נוספת. השניים הובאו לחקירה בתחנת כפר סבא וחוקרי המשטרה שגילו כי אותו אורח כאמור תיעד את שהתרחש תפסו את הסרטון כמוצג וראיה לאירוע שהתרחש במקום.