הבדיקות הרפואיות של בנימין נתניהו, וחשיפתן לציבור, הטרידו גם את טל ואביעד, שהשוו כבר בבוקר את אלה של ראש הממשלה לסאגת ח"כ אורן חזן. השניים לא עסקו כמובן בתחום הבריאותי, אלא יותר בענייני הדיווח, שם עקצו לא פעם את הח"כ, בעקבות ההודעה שהוציא לעיתונות בדבר אישפוזו. בתוכנית הבוקר של רדיו Eco99fm, סיפר טל כי נתניהו עבר בדיקות רפואיות שנתיות, והתוצאות היו תקינות לחלוטין". אביעד הסביר את ההבדל בין שתי הבדיקות, "ביבי אמר כאן את האמת לגביי הבדיקות ואורן חזן הסתיר, אם אתה אומר את האמת לא לועגים לך, לא כמו במקרה אורן חזן".

טל התייחס לחשיבות של חשיפת מצבם הרפואי של נבחרי הציבור ואמר: "ברגע שאתה נבחר ציבור, לבריאות שלך יש השלכות על הציבור עצמו, וההבדל בין ראש הממשלה לבין אורן חזן הוא משמעותי".





הלוווו, ניומן


וויין נייט, הלא הוא ניומן מ"סיינפלד" המיתולוגית יגיע לישראל לצורך השתתפות בפרסומת לאיקאה. אביעד התייחס לדמות שגילם וויין בסדרה ואמר כי "זה התפקיד היחידי שהוא עשה בחיים" ושאל: "כמה מעט אתה צריך לעשות בארצות הברית בשביל להיות בן אדם עשיר?". אביעד הוסיף ש: "אנחנו קמים


בחמש ועשרה בבוקר בשביל התכנית, אם היינו בארצות הברית היינו פורשים מזמן". 



טל ענה כי: "הוא לא היה כל כך משמעותי בסדרה, הוא היה דמות גרועה, מעיק". בסוף הדיון טל ואביעד סיכמו שזה דיי ברור שגם בפרסומת הוא יגלם את הדמות המעיקה שבא שיחק בסדרה סיינפלד, לא יהיה שינוי.





<




הניחו לסבים ולסבתות


הצמד גם ביקר את ההורים שמנצלים את את הסבים והסבתות כשירותי בייביסיטר חינמיים במהלך החופש הגדול. טל הציג את התופעה כשלילית וציין: "אני הראשון שמאבחן את התופעה - סבים וסבתות ששומרים על הילדים בחופש", אביעד הסכים עם טל ואמר: "אתם מפקידים את הילדים אצל סבא וסבתא – זה רע מאוד!" והוסיף כי "יש אנשים אומרים שהנכדים הם התיקון של כל הטעויות שעשו עם ההורים, וזה לא נכון". טל ואביעד סיכמו את הדיון ואמרו כי הסבים והסבתות לא שמחים לראות את הנכדים, הם רוצים לנוח".