מועד לפורענות: הצעירה בת ה-18 שנאנסה, לכאורה, במועדון אלנבי 40 במהלך סוף השבוע התראיינה היום (שלישי) לערוץ 2, שם סיפרה על שעבר עליה במהלך האירוע הקשה. "ישבתי על הבר, הוא בא אליי הזמין אותי לרקוד", סיפרה. בשלב מסוים היא מצאה את עצמה עומדת במסדרון כשהוא עומד ליד תא השירותים: "הוא הזמין אותי להיכנס וסירבתי, אז הוא תפס אותי ביד וגרר אותי פנימה. אין מצב שהוא חשב שאני עושה לו טיזינג. אמרתי לו 'אין מצב, אני לסבית ולא מעוניינת, אבל הוא המשיך".

בעימות שנערך בין השניים, אירוע שהיא מגדירה כאירוע הקשה בחייה, הנאשם הכחיש את הכל, אך המתלוננת מבהירה: "מבחינתו נכנסנו לשירותים בשביל לדבר. אני לא באתי למועדון לחפש בחור, אני לא מחפשת בחורים". לאחר מכן הוסיפה: "כל מישהי, לא משנה בת כמה היא, מה היא לבשה, או בת כמה היא, אין לאף אחד זכות לגעת בה".



כזכור, במהלך השבת, הגיעה הצעירה לאחת מתחנות המשטרה במרחב ירקון וסיפרה לחוקרים כי בעת שבילתה במועדון אלנבי 40, בלילה שבין שישי לשבת בשבוע שעבר, פגשה בצעיר שבילה במועדון ובשלב מסוים, לאחר ששתו אלכוהול במקום, אנס אותה בשירותים של המועדון. לאחר התלונה הגיעו חוקרים למקום, אספו את מצלמות האבטחה ולאחר חקירה ופעילות מודיעינית, הצליחו לאתר צעיר החשוד באונס הצעירה.



בעקבות הממצאים ולנוכח האירוע החמור החליטו במשטרה להוציא צו סגירה למועדון למשך שלושת השבועות הקרובים ומעצרו של הצעיר הוארך בבית משפט השלום בתל אביב עד ליום רביעי הקרוב. החקירה נמשכת.



היסטוריה של תלונות 



כזכור בחודש אפריל האחרון התלוננה צעירה נוספת בת 18 כי נפלה קורבן לאונס על ידי שני גברים שהכירה בעת שבילתה במועדון. עוד קודם לכן, בחודש ינואר, סגרה פרקליטות מחוז תל אביב את תיק האונס של הצעירה אשר רקדה במהלך ספטמבר, 2015 כשהיא עירומה על אחד השולחנות במועדון וקיימה לכאורה יחסי מין עם מספר צעירים שבילו במקום. במקרה זה סגרה המשטרה את המועדון למשך מספר שבועות אולם כאמור, תיק האונס נמחק לאחר שבפרקליטות קבעו כי הצעירה לא היתה שיכורה בעת ביצוע המעשים.



הפגנה לסגירת מועדון אלנבי 40, צילום: אבשלום ששוני
הפגנה לסגירת מועדון אלנבי 40, צילום: אבשלום ששוני