חברת סוגת פרסמה אתמול הודעה לפיה יחידות מהמוצר "קוסקוס של ירקות" מסדרת המוצרים "ארוחה ברגע" המיוצר על ידי חברת "אוכל ביתי ניר עציון" כי יש חשש לפגרם במוצר הגורם להתנפחות האריזה. בהודעה נמסר עוד: "החברה פועלת לאיסוף נרחב מהנדרש של המוצר מהמדפים למען הזהירות ובכדי לשמור על איכות גבוהה של מוצריה".



צרכנים אשר יש ברשותם מוצר "קוסקוס עם ירקות", שהתאריכים האחרונים לשימוש וקוד הייצור שלהם תואם את הודעת החברה מתבקשים שלא לצרוך אותם ולפנות למוקד שירות הצרכנים של סוגת במספר 1700-550-222 לצורך איסוף המוצר וקבלת מוצר תחליפי.



צרכנים שיש ברשותם את המוצר עם קוד השימוש הנ''ל מתבקשים לפנות לחברה:
צרכנים שיש ברשותם את המוצר עם קוד השימוש הנ''ל מתבקשים לפנות לחברה:





עוד הוסיפה החברה כי היא עדכנה את משרד הבריאות ופועלת בתאום איתו. "סוגת מתנצלת על הפגם ותמשיך לפעול להבטחת איכות ובטיחות המוצרים המשווקים על ידה", נמסר בהודעה. 



כזכור, חברת אסם הודיעה כי בחלק קטן של בקבוקי ויטמינצ'יק פטל נמצא טעם לוואי או תסיסה כתוצאה משמרים. בהודעה מטעם החברה נמסר כי "המשקה בטוח לשתייה, אולם עקב השוני בטעם ומכיוון שלאסם חשוב לשמור על איכות גבוהה של מוצריה, החברה פועלת לאיסוף המוצר מהמדפים". החברה מסרה כי היא "מתנצלת על התקלה ותמשיך לפעול להבטחת איכות מוצריה" וכי משרד הבריאות עודכן בנושא.



במקביל לכך, "עלית" הוציאה הודעה על ריקול של מוצרי "רולדת שוקולד 350 גרם" של החברה, לאחר שבחלק מהם "התגלו שמרים בבדיקת מעבדה העלולים ליצור טעם שונה במהלך חיי המדף".



ויטמינצ'יק. צילום: אבשלום שושני
ויטמינצ'יק. צילום: אבשלום שושני