בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) עד ה-21 באוגוסט את מעצרו של צעיר בן 20 החשוד באונס הצעירה במועדון אלנבי 40 בתל אביב. מדובר במקרה שהתרחש במהלך הלילה שבין שישי לשבת, שבעטיו הגיעה צעירה לתחנת המשטרה במרחב ירקון והתלוננה כי הצעיר אותו פגשה במועדון אנס אותה לכאורה בשירותים במקום.



בעקבות התלונה נעצר הצעיר והכחיש את הטענות נגדו אולם מעצרו הוארך בבית המשפט עד היום ועתה הוארך בשנית.



"דבריה אינם מתיישבים עם הדעת"
 

בבית המשפט אמר פרקליטו, עו"ד ישר יעקובי: "הופתעתי לשמוע אתמול ברדיו את המתלוננת מספרת בהרחבה על אירועי שהתרחש לטענתה במועדון אלנבי 40 ואליו נקשר מרשי. חבל שהמשטרה לא הזהירה את הצעירה להוציא פרטים מהחקירה ומתלונתה בשלב הזה של החקירה, אולם אני מציע לחוקרים לבדוק את גרסתה של המתלוננת בחקירה אל מול גרסתה בכלי התקשורת שכן הדברים שהעלתה לא יכולים להסתדר ואינם מתיישבים עם הדעת".



עו"ד יעקובי אמר כי הצעירה סיפרה בראיון ליעל דן בגלי צה"ל, כי חוותה אונס כביכול על ידי מרשי, ואף לדבריה סיפרה על כך לחברתה הטובה, "אולם שכחה לציין כי אחרי אותו אירוע שהגדירה כאונס, היא המשיכה לבלות עם החשוד כחמש שעות לפחות ביחד עם חבריו, ולאחר מכן אף ביקשה להצטרף אליהם לנסיעה לאילת".



"לא יעלה על הדעת שאחרי כל זה יכולה לטעון הצעירה לאונס, בעוד היא נשארת במקום ומבלה עם האנשים ובנסיבות לא ברורות פונה אחר כך למשטרה. הדברים חייבים להיבדק ואנו מאמינים כי האמת תגבר ומרשי ישוחרר".



מועדון אלנבי 40. צילום: אבשלום ששוני
מועדון אלנבי 40. צילום: אבשלום ששוני



כזכור, בעקבות התלונה, הורתה המשטרה על סגירת מועדון אלנבי 40. זאת לאחר שצעיר בן 20 נעצר על ידי שוטרי מרחב ירקון כחשוד באונס של צעירה כבת 17 וחצי, שבילתה במהלך סוף השבוע במועדון. במהלך השבת הגיעה הצעירה לאחת מתחנות המשטרה במרחב ירקון וסיפרה לחוקרים כי בעת שבילתה במועדון אלנבי 40, בלילה שבין שישי לשבת בשבוע שעבר, פגשה בצעיר שבילה במועדון ובשלב מסוים, לאחר ששתו אלכוהול במקום, אנס אותה בשירותים של המועדון.



לאחר התלונה הגיעו חוקרים למקום, אספו את מצלמות האבטחה ולאחר חקירה ופעילות מודיעינית, הצליחו לאתר צעיר החשוד באונס הצעירה. בעקבות הממצאים ולנוכח האירוע החמור החליטו לפנות בוקר במשטרה להוציא צו סגירה למועדון למשך שלושת השבועות הקרובים. בתוך כך, מעצרו של הצעיר הוארך בבית משפט השלום בתל אביב עד ליום רביעי הקרוב והחקירה בעניינה נמשכת.