פרסום ראשון: אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה העביר בימים האחרונים מכתב למורה החשודה בקיום יחסי מין עם תלמיד בן 16, שבו נכתב כי נשקלת אפשרות השעייתה ממערכת החינוך בכפוף לשימוע. במכתב, שתוכנו הגיע ל"מעריב־סופהשבוע", נטען כי בעקבות חקירה פלילית שנפתחה נגד המורה בחשד ל"בעילת קטין" ובחשד להחזקה ולשימוש בסמים קלים, שוקל נציב שירות המדינה "אפשרות של השעייתה מתפקידה". המכתב הועבר למורה באמצעות הממונה על המשמעת ועל טוהר המידות במשרד החינוך. 



בתגובה להודעת נציבות המדינה, שלח עו”ד מיכאל בוסקילה, פרקליטה של המורה, את נימוקיה לכך שלטענתה אין מקום להשעותה מתפקידה. בין היתר, נכתב בתגובה כי המורה “לא ביצעה עבירה פלילית כלשהי”. עוד הוסיף עו”ד בוסקילה כי "אין סיבה שמרשתי תיענש בנוסף על העונש שכבר נגרם לה - נזק חמור ובלתי מידתי כתוצאה ממעשי בעלה, שניצל, לטענתה, את גורמי החקירה במשטרה ובתקשורת".



בתגובה לפניית "מעריב־סופהשבוע", אמר אתמול בוסקילה: "ביקשתי מהנציבות שלא לנקוט הליכי ביניים נגדה, אלא להמתין לתוצאות החלטת פרקליטות מחוז דרום”. עוד הוסיף הפרקליט כי מרשתו, “מכחישה את הטענה כי השתמשה בסמים".



פרקליטיו של בעלה של המורה, עורכי הדין עמיקם הדר וחדוה שפירא, טענו אתמול כי "מורה זו צריכה להיות מחוץ למערכת החינוך. ברור כי אינה יכולה לשמש מורה ומחנכת ומודל לצעירים בכלל. היא מסכנת כל קטין המצוי בסביבתה”. ממשרד החינוך נמסר בתגובה: “הנושא בטיפול נציבות שירות המדינה".