רפי רפאלי, אביה של הדוגמנית בר רפאלי, החשוד בתקיפת שוטרים אמר היום (ראשון) כי בכוונתו להגיש תלונה במשטרה נגד השוטרת שעצרה אותו. בראיון לגלצ סיפר רפאלי את השתלשלות האירועים באותה תקרית שאירעה לפני כשבועיים, כששוטרים הגיעו לביתו ועיכבו אותו בעקבות הקמת רעש בחצר. רפאלי ששהה במעצר בית וכעת אינו כפוף לתנאים מגבילים, הבהיר היום כי לא היה כל מטרד של רעש. "שוטרות ניסו להתפרץ אליי הביתה. אנחנו לא עניינו אותן. היינו חמישה אנשים בחצר, מוזיקה לא היתה. השוטרת ובן זוג שלה, נכנסו לחצר וחיפשו לראות ידוען, מפורסם, ביקיני ובחורות".



לדברי רפאלי השוטרים התפרצו לביתו ללא כל בקשה או הודעה מקדמת. בחצר נכחו חברו, עדי בן בסט וילדיו. "לא צלצלו, השער היה פתוח חמישה סנטימטרים בשביל שליח של פיצה שהביא פיצה לילדים, ישר הם נכנסו".



בניגוד לטענות המשטרה כי מוזיקה רועמת בקעה מהמקום, רפאלי מבהיר כי לא השמיע מוזיקה חזקה ואף לא התבקש להנמיך את עוצמתה. לדבריו הוא שאל את השוטרת: "איך את נכנסת אליי הביתה?". רפאי הוסיף כי השוטרת טענה כי קריוקי הוא מקור הרעש. "השוטרת והבן זוג שלה הקליטו אותי ופשוט לא שומעים מוזיקה. היתה מוזיקה שקטה בבריכה. שכבתי בצל ונמנמתי, עדי צילם אותי שוכב על הספה ישן", אמר רפאלי.



לאחר מכן החלה התקרית השנויה במחלוקת. רפאלי מסביר כי אחרי ההגעה הראשונית של השוטרים, אלה עזבו את המקום ולתומו חשב כי האירוע הסתיים. אלא שאז הופיעו שוטרים נוספים בביתו. "הסתובבתי, סגרתי את הדלת ונכנסתי חזרה הביתה. סגרתי את הדלת והם לא אמרו לי מילה. אחרי עשר דקות אני שומע מכונית מגיעה, ניידת. יצאתי אליהם, באה אליי שוטרת שהיא באה כמו לאירוע, עם מייק אפ כבד, בגדים צמודים ואקדח. היא אמרה לי 'אתה מתלווה אליי בגלל קריוקי'".



לדבריו הוא הופתע כשלפתע ששבו השוטרים לביתו. "ביקשתי לשים נעליים כי היתי יחף. אני הולך לכיוון השער, היא, האזרח ועוד שוטרת מזנקים עלי. השוטרת עם המייק אפ נותנת לי אגרוף בחזה ומנסה לחנוק אותי", סיפר רפאלי כיצד האירוע הסלים. "היא אמרה לי 'אני אירה בך'. הבן שלי בן 19 וחצי אמר לי 'אבא בבקשה היא תירה'", אמר רפאלי והבהיר כי הבן חשש שמדובר בסכנה ממשית יותר משימוש באקדח טייזר.



און ובר רפאלי. צילום: אינסטגרם
און ובר רפאלי. צילום: אינסטגרם



לאחר מכן נלקח רפאלי לתחנת המשטרה, שם הוא טוען כי נאזק במשך שעות ארוכות. "שמו לי אזיקים בידיים וברגליים מאחורי הגב עד שעה שלוש וחצי לפנות בוקר בתא מעצר עם שלושה שב"חים", סיפר. לטענתו שוטרת נכנסה למקום בו היה אזוק, גלגלה סיגריה ועישנה אותה להנאתה מול פרצופו. "היא נהנתה להסתכל עלי אזוק".



אביה של הדוגמנית הדגיש כי אין עילה ליחס שקיבל וכי המהומה נובעת אך ורק מהייחוס המשפחתי. "אני יודע שאנחנו, משפחת רפאלי, תחת שבע עיניים, אני לא ארים קול או יד על שוטר או על אף אחד. ביקשתי להביא נעליים וביקשתי את זה ארבע פעמים כשהם (השוטרים – מ.א) מנסים לקפוץ עלי. אותו חבר שהילדים שלו בתוך החצר, הוא הסביר להם שהילדים שלו בבריכה, שומעים את זה בהקלטה".




"מי אתם בכלל?"



כזכור, ביום שבת לפני שבועיים, בשעות אחר הצהריים, הוזעקו שוטרים לבית משפחת רפאלי באזור השרון. זאת בעקבות תלונה של שכנים על מטרד רעש ועל מוזיקה רועמת שבקעה מבית המשפחה. שוטרים שהגיעו למקום זיהו כי בחצר הבית מתקיימת מסיבה פרטית כאשר רמקולים רבי עוצמה ניצבים בחצר בניגוד להוראות החוק.



לטענת המשטרה, כשניסתה שוטרת להיכנס לחצר הבית היא נעצרה על ידי אביה של הדוגמנית. למקום הוזעקו כוחות משטרה נוספים ותוך כדי ניסיון לטפל באירוע, לטענת המשטרה התבטא רפאלי בגסות: "מי אתם בכלל, אין לכם סמכות", ואף התעמת עם השוטרים כשהסתייע בחברו שבילה במקום.



בעקבות האירוע עוכבו אביה של דוגמנית הצמרת וחברו והובאו לתחנת משטרת כפר סבא לחקירה. בסיומה החליטו חוקרי המשטרה לשחררו בתנאים מגבילים, לרבות מעצר בית בן שלושה ימים וכן הרחקה מאותו חבר.



לאחר מכן הגיש רפאלי ערעור לבית משפט השלום על החלטת קצין המשטרה בבקשה להקל בתנאי השחרור שלו. בית המשפט דחה את בקשתו והותיר את תנאי השחרור על כנם. ביום שני שעבר התקיים דיון בבית המשפט המחוזי מרכז בהמשך לערעור שהגיש רפאלי על החלטת בית משפט השלום, בסופו משך רפאלי את הערער.